Ei kuitenkaan omakuva. Kuvattu tammikuussa 2018, Jurmosta pohjoiseen päin. Laitan tämän kuvan erikseen kun porukka ei näköjään avaa XPan-ketjua. [Hasselblad XPan | Tri-X@ISO200 | HC-110]
Ei hassumpi! Onnistunut! Varsinkin tummalla taustalla. (Oletko muuten huomannut että näissä laukun liitteissä kun painaa vihreää 'pikkukuva' nappia, kuva sitten aukeaa nätisti selausohjelmaan tummalle taustalle? Saahan tämänkin toki nyt tummalle kikkailemalla, kun valitsee hiirellä 'näytä kuva'.)
Kiitos, joo mulla ei ole centre filtteriä käytössä, joten vinjetointia tulee XPan-kuviin aina enemmän tai vähemmän.
Pidän rajauksesta ja kompositiosta, mainio! Sävytkin sopivat talven ankeuteen ja kylmään.. Se mistä en pidä on valittu filmi/kehitys tai joku muu joka pilaa isolla rakeella kuvan, tällaisen kuvan haluaisi nähdä terävänä ja tarkkana, kun se muuten on niin minimalistinen. Pidän silti kuvasta kokonaisuutena.
Mä en saa tätäkään kuvaa auki niin että se olis näytön mukaisesti maksimissaan. Joko se on auki tuossa ketjussa sellasenaan tai sitten niin että kuva ei mahdu ruudulle kerralla. Oon kämmäri. EDIT:Sainkin kun klikkasin kuvaa oikealla napilla js sieltä "avaa kuva uudessa välilehdessä".