Ole hyvä vaan. Mietiskelin tuota lukiessa osaiskos valokuvauksesta kirjoittaa ammattikielellä yhtä kryptisen selostuksen. Ja totesin, etten ainakaan minä. Tietotekniikasta ehkä voisi tuollainen syntyä 40v kokemuksella. Etenkin, jos siihen ympätään dinosaurusajan termejä. Olkoonkin, että nykyiset nettisovellukset ovat surkeampia ja käyttäjäepäystävällisempia kuin mun tekemät 1970-luvun sovellukset.
Pieni lisäys tuohon magneettikuvauksen analysoineen asiantuntijan lausuntoon. Se on toki kirjoitettu hoitavalle lääkärille eikä potilaalle. Mä sain vaan siitä postissa kopion. Mutta silti.
Nyt ne tulee Lidl avaa Duo Deluxe -ravintolan yhteistyössä Hans Välimäen ja Eero Vottosen kanssa - Viisitähteä
Some-kuoro Jari Tervon kolumni: Iskelmätähti saa tehdä elämästään tragedian, eikä sitä tarvitse pyytää some-kuorolta anteeksi
Firman tulospalkkio tuli ja meni. Kelpaisi tollainen 2 vko tili köyhälle vaikka aina... No hyvä että vielä duunarillekin maksoivat.
Eka kertaa Suomessa tänä vuonna pumpperilautaa ( LDP) ulkoiluttaas. Kelikin kohtuullinen. Autonmittari tais 27,5 näyttää....
Tänään käsikirjoittamani elokuvan kuvaukset jatkuvat Ruissalossa alkuillasta. Käyttöä myös nyt Canoni kameralaukulle koska 70D kamera jolla videoidaan niin lisäksi lähtee valokuvia varten mukaan 5D mk1. Hyvällä mielellä siis.
Hesari teki paljastuksen että Saulin poski on turvapaikanhakijan. En tosin pääse lukemaan Hesaria: Presidentti Niinistön virallisesta muotokuvasta paljastui yllätys – Kuvapari osoittaa, että poski kuuluukin afganistanilaiselle turvapaikanhakijalle Video paljastaa, mitä presidentti Sauli Niinistön muotokuvan takana on
Taas vaihtui työtakissa logo Nyt ollaan taas palaamassa StoraEnsoon mihin sillon 19v sitten töihin tulinkin. Tässä välillä ollut SESS, Efora/ABB ja Efora/StoraEnso ja kohta taas takas StoraEnso. Hommat pysyny samana ja tietty aina vanhoina työntekijöinä siirrytty...