Filkkaa osaan ostaa impetuksesta ja rautaa www.robertwhite.co.uk sta, muita en tiedä. Mistäs muita mestoja niitä on EUn alueella jotka diilaa ison koon kamaa?
Täältä löytyy kaikkea aiheeseen liittyvää: Electronics, Cars, Fashion, Collectibles, Coupons and More | eBay
Webin perusteella ainakin filmiä, joissain jopa uusia ja ehkä käytettyjäkin. Hinnoissa kannattaa huomata että ainakin osassa pitää lisätä verot päälle... Espanja: Casanova Hollanti: Abro Ranska: Le Grand Format Adaflex Galerie-photo Saksa: CHRISTOPH GREINER PHOTO Lumiere Tanska: Photografica PHOTOINVEST UK: Robert White Teamwork Calumet
minä olen kylläkin englannin ebayn arvostettu jäsen ,) saksaa jos osaa niin ebay.de ei aina vuoda isolle puolelle ja hinnat saattaa jäädä alle oikeiden hintojen siellä puolen.
Nyt en ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat vuotamisella? Haku-toimintoa käyttämällä tavara löytyy riippumatta tavaran maantieteellisestä sijainnista. Jos kaipaat eurooppalaisia tavaroita niin kannattaa laittaan ehdoksi että valuutta on euro. Osa eurooppalaisista jää listasta, mutta pankkisiirto Ruotsiin/UK:hon onkin törkeän kallis. Jos kielipää ei toimi niin täytyy käyttää baabelinkalaa: Yahoo Mitä itse asiassa olet vailla?
Kaipa tuo lähinnä tarkoitti sitä että aika monet ebay.de myyjät laittavat sinne ilmoonsa "Versand nach: Deutschland, Österreich" eli pysyvät mielellään omalla kielialueellaan ja tuo rajaa sitten varsinaisen ilmon näkyvyyttä eri ebay paikkojen välillä. Tosin monet noistakin myyjistä ovat valmiita myymään myös Suomeen kun kyselee kohteliaasti etukäteen.
ja jos rajaa hakua jossa on liikaa tauhkaa (esim akkuja ja muistikortteja EOS hauissa jne..) ja esim. accessories for large format jää saksa pois heti koska siellä on "rakenne" eri - kun itse myy niin sen huomaa hyvin. EUssa hinta referenssejä lähinnä haen. kamerat ja opikat varmaan ostan huutokaupoista mutta kasetit ja pienemmän sälän ja tavaran jota kuluu kokoajan ostan kaupasta koska ebay vaatii ostajalta liikaa aikaa arjen askareiden handlaamiseen.
Jos kiinnostaa niin Fimekossa olisi tarjouksessa: Lisco 9x12 cm laakafilmikasetti 19.90 € Ammattivalokuvaajan palveleva verkkokauppa - Fimeko
Kiitti. tyhmä kysymys: jos vehkeeseen käykö 4x5" niin käykö siihen 9x12cm kasettikin ? (Yritin tilata mutta entersormi kangistui... Fimeko:Toimituskulut 21.65 € (130mk) ..taitaa tulla halvemmaksi saksasta jo ihan toimituskulujenkin takia ,D)
Nykyaikaiset 4x5" sekä 9x12cm kasetit ovat ulkomitoiltaan samankokoisia. Sama homma 5x7" / 13x18cm sekä 8x10" / 18x24cm -kaseteilla. Senttikokoisia filmejä on nykyään hankalampi löytää kuin tuumamittaisia. Älä sorru niihin 9x12cm kaseteihin, kadut sitä kuitenkin kohta. Sitäpaitsi tuumakokoinen filmi on selkeästi isompikin tässä tapauksessa.