Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

WTB Digipokkari (esim. KM-G400)

Discussion in 'Ostetaan' started by matti, Jun 25, 2006.

Joo.

Minä en ihan vielä ole siirtymässä kompaktikameroiden maailmaan, mutta veljenpoikani digikamera (KM-Z3) sanoi työsopimuksensa irti täysin palvelleena.

Hakusessa olisi siis kestävä kamera 12 vuotiaalle lurjukselle, joka on kuvannut reilun vuoden ja tajuaa jo aika paljon aukoista ja ajoista.

Itse mietin lähinnä sellaista Konica Minolta G400 -mallista, metallikuorista kameraa, jollaisella itse kuvasin pari kolme vuotta sitten. Jos kuitenkin joku tietää omistavansa jonkin kestävänoloisen, vastaavan kameran, niin viestiä tulemaan.

Kamerassa pitää olla:

- myös manuaalisäädöt
    - mahdollisimman "zoomiton" (käytännössä 3x-zoom) objektiivi.
    - optinen etsin

Hinta... hömmm... helevetin halpa tietysti ;D

Uutta ei mielestäni kannata ostaa, koska itsellänikin ainakin jossain vaiheessa jäi muka kehittymissyistä käyttämättömäksi muutama täysin ehjä ja toimiva kamera, joten niitä varmasti jossain liikkuu.

Yhteydenotot tähän ketjuun, yv:llä, sähköpostilla mattioksa@mattioksa.com, tai puhelimella 050 505 2850

EDIT: Canoneita en kyllä selvinpäin ostaisi, mutta voi niistäkin ilmoittaa ;)

1. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Ei filmiä?

2. Annoin hänelle lainaan isäni vanhan Minolta SRt 101:sen, jolla hän on nyt kuvannut pari rullaa mustavalkoista ja tehnyt pimiössä vedoksia negatiiveistaan. Tästä syystä hän ei edes vielä halua digijärkkäriä, on se kuulemma niin "kova peli" se minolta :)