Tällaisia olisi tarjolla. Kaikki hyväkuntoisia ja siistejä sekä toimivia. FDn 20mm 2.8 myyty FDn 24mm 2.8 +vvs -- FDn 35mm 2.8 myyty FDn 50mm 1.4+vvs myyty FDn 85mm 1.8+vvs myyty FDn 135mm 2 -- FDn 300mm 4L myyty FDn 28-85mm 4 myyty Jämsässä. Posti toimii myös täällä. Yhteyttä YVllä.
Vs: FD canonia Tässä on herkkua myynnissä, esimerkiksi nuo 135/2, 85/1.8 ja 300/4L, ostakaa äkkiä joku nämä pois etten minä joudu sitä tekemään
Vs: FD canonia Joo, huokeella menee hienoa optiikkaa. Taitaa nää Canonin FD-lasit olla tätä nykyä sieltä parhaasta päästä hinta-laatusuhteeltaan 35 mm filkkaoptiikoiden maailmassa.
Vs: FD canonia Huikea setti...erityisesti 85/1.8 oli mun suosikki nuoruudessa. Tuosta lisäksi vielä 135:nen ja 24:nen ja nimim "Kurhinen" :lta T90 niin olisipa kiva FD-setti.
Vs: FD canonia Mun setti meni kaupaksi lukuun ottamatta paria lasia, jotka jätin hyllyyn. Mutta siis oikeasti FD-lasit ovat filmikuvaajalle aika aarteita. jani
Vs: FD canonia Kaikki myyty pyyntihinnoilla, paitsi 24 millinen ja 135 millinen, jotka jäävät kuitenkin itselleni. Ei näistä pysty luopumaan, valitan.