Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Salama ja sateenvarjopidike setti

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana Juke.K, 5 Huhtikuu 2017.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Moni aloitteleva kuvaaja hommaa pidikkeen salamalle ja jonkun läpiampuvan varjon. Sitten ruvetaan kuvaamaan paremmilla vehkeillä joten pidike ja varjo jää johonkin nurkkaan lojumaan. Jos sinulla on jäänyt sellainen setti turhaksi. Otan lahjoituksena tai pientä korvausta vastaan sellaisen. Itseasiassa setti ei tule minulle vaan aloittelevalle kuvaajalle jota hiukan opastan. Mulla itellä ei ollut sellasta nyt joten sen vuoksi kyselen oisko teillä ylimääräistä. Hänellä on siis kamera ja nyt hommasi salaman. Mutta kun hän haluaa sen irti kamerasta ja valaista sivulta päin (ymmärrän). Trikkeri onneksi löytyi jo hyvin edullisesti.

Tämän kirjan jonka annoin, hän on nyt kahlannut läpi ja haluaa kokeilla kuinka onnistuu itsekseen kotona hyvässä rauhassa.
    https://www.docendo.fi/kasisalamakuvaus.html

jukeboxcamera@gmail.com

2. RB

RB Well-Known Member

9 459
    1 289
    113
    Itse tykkään enempi heijastavasta varjosta, pienessä tilassa kuvatessa läpiampuvan varjon kautta valoa on ihan joka paikassa. Täytevalona kameran suunnasta läpiammuttava on ihan ok.

3. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Ehkä sitten sellainenkin varjo tulee kysymykseen. Mutta aika usein ekana käytetään läpiampuvaa. Se on edullisinkin.