Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

RaaaaaW!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mike, 11 Tammikuu 2006.

1. Mike

Mike

699
    0
    0
    ..

2. Anonymous

Anonymous Guest

Hassun näköinen heppu, jos tarkoitus on ollut näyttää pelottavalta, niin ainakin yhtä pelottava kuin mummo ankka.
    No on tää kai sitten hauska kuva?

3. Mike

Mike

699
    0
    0
    No ei todellakaan pitänyt näyttää pelottavalta. Hommaappa FE linssi ja koita kuvata nauramatta naamakuvia 15cm päästä.

4. sehän tulee syliin o_0

5. On muuten pistävä katsekontakti! Valaistus loistava ja laajakulman efekti sopii tällaiselle lähipotretille. Mykistävä kaikessa upeudessaan.

6. hipoo aika hyvin täydellisyyttä

7. Muuten hyvä ja efektistä pidän - siis se sopii tähän kuvaan hyvin - mutta työpaikan rupunäytöllä näyttäsi että silmiin olisi voinut olla enemmän valoo (olisi vielä tehokkaampi). Koska näyttö on aivan surkea, voin ihan hyvin olla tässä väärässä.

8. Jees hieno kuva. Pointsit etenkin valosta. Itse turaisin salaman kanssa varmaan niin kauan, että ilme olis oikeesti pelottava :)

9. Mike

Mike

699
    0
    0
    Ei ole näytössä vika, kyllähän silmät aavistuksen tummemmat ovat.

10. Papu

Papu

789
    0
    0
    Papurai löytyy. Hyvä toteutus muuten (rajaus/tarkkuus jne), mutta niin teinix kuin olla voi :). Mää vaan oon katsonu nuorison ottamia vastaavia irkkikuvia niin paljon että *jaiks*.

11. Mike

Mike

699
    0
    0
    No vanhoja ukkoja noi ovat. Eli ei mitään teinejä jos siitä piti kuittailla. Promokuvien lomassa vähän pelleiltiin ja hauskaa oli.

12. Papu

Papu

789
    0
    0
    Ei se ollut kuittaus vaan toteamus. Voihan wanhakin olla teinix, voihan..
    Uskon :).

Noi käsimerkit, tatskat (ei sen puoleen itselläkin on) ja ilmeet vain ovat yhdenlaisia "merkkejä" kuvassa. Kunhan sanoin mitä tuli mieleen.

13. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    Hee! Nää on mainioita. Ekassa on kyllä himppu enemmän iskuvoimaa.

14. Ozwald

Ozwald

58
    0
    0
    Ei oikein sytytä, ei ole totuttua Miken laatua, mutta kyllähän se tulikin jo todettua ettei tämä (nämä) sellainen kuva olekaan. Minä vierastan kovin lyhyen laajakulman vääristymiä. Sikäli tämän kommenttini voi sivuttaa, että edellinen huomioonottaen minua olisi kai mahdoton miellyttää tällaisella polttovälillä.