Vs: Veeran muistoissa Juke.k on selvästi ja aidosti huumori miehiä, jopa hauska sellainen, mikä on hyvin harvinaista. Juken videoitakin olen joskun vilkaissut ja ok hauskaa, valokuvaus visuaalisesti hanskassa ja kuvissa tarinaa. Juke.k on lahjakas ja ilmeisen huumorintajuinen heppu. T Jari
Vs: Veeran muistoissa Nyt tuli sen verran paljon positiivistä palautetta että kunnon Suomalainen alkaa epäillä ja aattelee, vittuileeko hän. Olen optimisti ja heitän tommoset skeptisyydet romukoppaan. Siis kiitän ja kumarran.
Vs: Veeran muistoissa Näillä näkymin ei. Mä palautin hänet lainasta. Mutta mutta, olen miettinyt uuden hankkimista. Jotenkin nyt on tullut monta juttua ja ideaa joten kyllä jonkinlaiselle Veeralle tai hänen siskolleen olisi tilausta.
Vs: Veeran muistoissa Huumorimiehiä on Juke,voisitko kuvailla tuoksua? Kauppahallin läpi silmät kiinni tms
Vs: Veeran muistoissa Ftalaatin tuoksu yhdistettynä omo pyykinpesuaineeseen. Myös sellainen hento muovipussin tuoksu irtoaa syvällä pitkällä nuuhkaisulla. Ne kauppahalli kalsarit on ihan jollakin muilla kun Veeralla. Veera tuoksuu raikkaalle ja ihanalle.