Hyvä keikkakuvaksi. Itse kuvaa liitymättä kysyn miksi kukaan ei kuvaa fanitavaa yleisöä keikoilla? Itse oli Fugeesin keikalla ja harmitti että ei saanut otaa kameraa mukaan, sillä yleisöstä olisin saanut mielstä hyviä kuvia.
Siitä yksinkertaisesta syystä että olin qstockissa kuvaamassa starboja enkä kännisiä ihmisiä.Mutta kyllä niitäkin kennolla tallentui..mutta ehkäpä ens kesänä yleisöäkin tulee kuvattua enemmän. Lisää qstock-festari kuvia pitäis jossain vaiheessa ilmestyä qstockin netti sivuille..kunhan ne saa hankittua jonkun päivittämään niitä netti sivuja..
Siis kuvahan on hyvä! Ja tuota ilmeisesti olit hakemassa, joten well done. Mä olen jo sen verran vanha patu 42 että minua ei kiinosta kauheasti noi bändi kuvat. Puhuinkin vain omasta mieltymyksestä ja ethän sä mulle kuvaa.
Tässä on hyvä sommittelu ja värimaailma on mielenkiintoisen kaunis. Savu on hyvä myös ja sopii fiilikseen ja sopivasti pimentää kaiken turhuuden paitsi soittajan. En tiedä olisiko katse pitänyt olla eteenpäin, mutta se näinkin toimii varsin hyvin. Kuvaan olisin kaivannut rosoisuutta enemmän. Myös hiukan kuvattavan pönkkö olemus häiritsee mutta se ei kaada kuvaa kuitenkaan vaan on hyväksyttävä asia. Kuva on siis hyvä.
Kun ton kitaran kaulan sais vain pois naaman edestä niin ihan bueno. Ehkä itse olisin hivenen tiivistänyt kuvaa niin, ettei tuo oikean tyhjä ala ole oikean tyhjä ala. Sävyliuku ei oikein toimi kuin tuohon savun reunaan asti. Aika paljon lienee käytetty kohinanpoistoakin, vai miten tää on niin muovisen tuntuinen ?
No itsekin katsoin samaa mutta kun ei ole studiossa kuvattu, niin hyväksyin. Edelleen hyvä keikkakuvaksi
Tuota oikeata puolta olen kyllä miettinyt ja pähkäillyt, mutta pitääpä leikata palanen pois ja katsoa sitten miltä näyttää. Tässä kuvassa ei ole käytetty fotaria kuin hieman rajauksessa ja hieman levels säätöä, ei muuta. Tuo on otettu tosiaan Oulun QStockissa viime kesänä ja hieman jo siellä paikan päällä kritisoitiin nuita päälavan valoja..lavan yläosissa kun ei juurikaan ollut spotteja esiintyjiin.Alhaalla sitäkin enemmän, ja kirkkaita.