Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

hauska koriste kamera

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.Kimonen, 2 Tammikuu 2008.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
  2. Vs: hauska kamera

eihän tämä ylipitkä ole, vielä jäi tyhjää tilaakin,ja sitäpaitsi hiiri kyllä osuu jopa paremmin leveämpään tekstiin.

3. _Petteri_

_Petteri_ Member

345
    0
    16
    Vs: hauska kamera

Mää klikkasin siittä pitkästä linkistä ja heti se toimi! Teink mää siis jotain väärin? Emmää ossaa asiasta valittaa...

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ja jos joku käsitti vinkin valittamiseksi, niin ei voi kuin sanoa, että pieleen meni :D

5. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Siis kamera, jolla ei voi kuvata:

"However, there is only one weak point in it.
    It is a camera which cannot be actually taken picture.
    Because, the minimum size film which can be loaded into this Glico Nikon F camera is not sold."

mielestäni sellainen ei ole kamera. Ihan kuin leija, joka ei lennä, ei ole leija -- korkeintaan koriste.

6. Vs: hauska kamera

en ainaskaan minä,sanoin vain että hiiren nuoli osuu ainakin yhtä hyvin kuin kapeaa tekstin,sitäpaitsi en tiedä tyhmänä miten se linkki muutetaan tommoseksi kuten Quiguern sen esitti.

7. Vs: hauska kamera

Luepa teksti uudelleen. Minusta siinä kyllä aika selvästi sanotaan että kuvia saisi jos vain olisi sopivankokoista filmiä.

8. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: hauska koriste kamera

Kai minulla on oikeus mielipiteeseeni?

Minulla on Zeissin Baby Ikonta, joka käyttää 127-koon filmiä. Silloin kun filmin saanti tai pakastimeni varasto loppuu, siitä tulee koriste.

Minoxin tekemät Leica-miniatyyrit ovat mielestäni kameroita, koska niillä voi valokuvata.

9. Vs: hauska kamera

Maalaat haluamasi linkkitekstin hiirellä ja painat "lisää linkki"-nappia, jolloin sen kummallekin puolelle tulee urlit ja lisäät =merkin ensimmäisen url-sanan jälkeen ja lopuksi liität linkkisi sen =merkin perään, kts. malliksi se minun viestini lainaa-napista käsin.

10. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38
    Vs: hauska koriste kamera

Tässä hyvä linkki, jos haluaa, että linkkinsä huomataan helpommin (ja sitä on helpompi esim. tällä foorumilla ) klikata:

http://hugeurl.com/

(foorumilla toki onnistuu Oskun tavallakin..

11. Vs: hauska koriste kamera

No joo minua huvitti lähinnä tuon japanilaisen sivun kirjallinen asu, siitä huomautukseni.

Niinhän se on että esineen käyttöarvon ja koristeellisuuden välinen suhde määrää onko kyseessä käyttöesine vaiko koriste. Esimerkiksi tuulastuksessa käytettävä harppuuna (?) on minulle koriste, sillä en omista venettä. Samoin ruotsalainen paperikuivurini on koriste, koska en ole löytänyt siihen sopivaa sähköjohtoa.