Vs: Isä,älä nyt suutu Ei varmaan vielä tule noottia, mutta muistan kun oma tytär täytti 16v, ei enää antanut kaikkia kuvia laittaa nettiin, tai tuli kauhea marmatus piälle.. Kuvana hymm.. Kokeiluna ihan jees.. Nytten pappa marmattaa, kun oma tyttö on innostunut kuvauksesta ja aina pitäs papan poseeta ;D
Vs: Isä,älä nyt suutu Ei tässä nyt kaikkia kuvia olla laitettu Kokeilu lähinnä ja ei kovin jalostettu,läppäsin pari laakaa limiin ja skannasin.
Vs: Isä,älä nyt suutu Muokattu postauksen jälkeen. Poistettu? Poistoista oli vähän aikaa sitten erään toisen kohdalla kovaakin nuhtelua sääntöjen rikkomisesta. kapa
Vs: Poistin kun olin kuvassa ja lupasin etten laita itsestäni kuvia kun mainittiin jo varsinaiseksi linssiluteeksi
Vs: Isä,älä nyt suutu Nyt on selityksen makua. (poistin kun olin kuvassa) Mutta senkun poistat, kerrankos niin voi käydä melkein itse kullekin. Kuva oli kyllä mielenkiintoinen isä-tytär suhteen kannalta. Samaa verta - kasvaneet yhteen. Läheisyys ja sen luonne. Teemaa voisi kannattaa työstää lisää. Kuvan nimeä en hyvin ymmärtänyt.
Vs: Isä,älä nyt suutu Ei voi, koska se on yksikäsitteisesti kielletty. Asia pitää miettiä etukäteen. Kimolla on ollut ennenkin tällainen tapa poistaa kuvia. Tässä ei ole mitään asiallista perustetta poistolle.
Vs: Isä,älä nyt suutu Niin, eihän se ole oikein että sääntöä rikotaan. Liennyttelin poikkeuksena kun hän on ollut niin herkkä kritiikille toimistaan.
Vs: Laitan takasi kun pääsen koneelle, 0len matkalla.Herkkä kritiikille ja mitä lie, sovitaan näin.Sietäisin bannin.
Vs: Isä,älä nyt suutu Kuva palautettu Kuva yrittää kertoa tytön katsovan isää joka on "erittäin" pahoillaan ja tiukkailmeinen ja jopa äkäisen oloinen