Vs: Stanley En ole ihan vakuuttunut, antaako laajiksen käyttö mitään lisää tähän. Jää niin rajalle noi vääristymät, että näyttää enemmän vahingolta, mitä se ei varmaankaan kuitenkaan ollut. Reilusti enemmän laajisefektiä tai sitten telempää kuvaa, ehdottaisin minä. Pointsit siitä, ettei mustaa olla sörkitty muodottomaksi ja ettei olla valaistu ristiin. Bändipromokuvien ottaminen on kyllä saakelin hankalaa. Kuulostaa hauskalta, mutta sen jonkun kerran kun on sitä tehnyt, on ollut kyllä aika tuskaista ollut. Tulokseen olen harvemmin ollut kovin tyytyväinen.
Vs: Stanley mul on joka kulmasta ja 10-50mm cropilla kaik polttovälit käytettynä kuveja, et voin näytellä lisää vaihtoehtoja joku päivä ku saan koneen kuntoon. kiitti kommenteista - bändikuvaus on TODELLA haastavaa...
Vs: Stanley Pojat näyttää hieman aneemisilta, tästä puuttuu se "bändi" nyt näyttää että siinä on vain porukka jätkiä jotka vaan on siinä, vähän niinkuin yläasteen kaverikuva joss kellään ei ole kivaa. Tumman taustan verhot tekee tästä vielä jotenkin....en tiä...lattean oloisen. Vähän olis noihin poikiin voinut potkia lisää "jotain" (joo tiedän että on vaan yksi kuva muiden joukossa mutta kun se nyt on täällä niin siitähän tässä on nyt puhe). Siis ei kateeksi käy tuo promokuvien ottaminen, niiden kanssa sitten pitää bändin imagoa myydä jos musiikki itsessään ei riitä (en tunne ko. bändiä, niin en kommentoi musiikkia), niiden kuvien kun on oltava loistavia tai edes sinne päin. Onneksi ei mun tarvi niitä ottaa kun en kuitenkaan osaa.
Vs: Stanley Ei tällä kyllä bändiä myydä. Näen vain neljä äijää seisomassa passiivisena paikallaan ja katselevat kukin minne sattuu. Osa housuista häviää taustaan. Valot on suunnattu mihin sattuu. Kenenkään kasvoihin ne eivät kohdistu. En ymmärrä, miten olet tällaisen ottanut, sulla on ollut todella hienoja kuvia! T Jukkis