En ymmärrä, miksi tässä on kaksi kuvaa. Tämähän on 1950-lukulainen mainoskuva, jonka teksti jatkuisi: "Tämän nuoren miehen valinta on laadustaan tunnettu Fredriksonin ylioppilaslakki, jota on nyt saatavana kevään muotivärissä valkoisena". Tekstin takana oleva varjo ei kuulu tyylilajiin. Hattu sulautuu valkoiseen taustaan.
Oletan, että varmuuden vuoksi? . . . ja sen kun panet päähäsi, niin varmasti erotut taustasta. (Mainoksissahan ei yleensä ole niin tarkkaa totuuden kanssa.)
Vasemman puolimmaisessa (siis tuossa tärähtäneen näköisessä) kuvassa olisi valo ollut jotakuinkin sinnepäin.. ainakin kasvojen osalta. Tuossa oikeanpuolimmaisessa melkein koko pää on varjossa... seepiahtava toonaus on mennyt nähdäkseni aika lailla perseelleen, samoin ilmeet (vaikka ne ovat kyllä omakuvauksissa muutenkin vaikeita.. varsinkin jos on tuollainen malli ;-) ) Jos tämä on sinusta hyvä ja kelpaa mutsin kirjahyllyyn about niin pitkäksi aikaa kun hän kirjahyllyn omistaa, niin onneksi olkoon! Mutta minä voisin yrittää pistää vielä paremmaksi paria filmirullaa vastaan ...ja ainiin: onnea ylioppilaalle!
Jäi aikaisemmin tajuamatta itse asia. Jos nuo ovat omakuvia ajankohtaisesta yo-valmistumisesta niin onneksi olkoon vaan. Toivottavasti elämä kulkee sellaiseen suuntaan, jossa on sekä onnellisuutta että haasteita. (Ja onnellisuudella tarkoitan tässä sellaista syvää pohjavirtaa, jonka päällä hyvinkin erilaiset pintakuohut voivat tapahtua ilman että se syvä pohjavirta niistä sen isommin hetkahtaa.)
Hahaha, sen siitä saa kun kuvaa ulkona käyttäen valkoista lautaseinää taustana. Varsinkin kun itse toimii kuvaajana ja mallina.. Mallin osan jätän tästä lähtien muille, eihän näin rumasta saa hyvää kuvaa ;D Joo, ei nää oo niitä "virallisia" yo-kuvia sentään, lakkikin äitin wanha ja liian pieni. Sitä vaan etteipä tuolla yo-todistuksella tee paskaakaan. Ei sillä valmistu mihinkään ammattiin eikä jatko-opiskeluihin suoraa. ;(