Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ylioppilaalle...

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jaska, 5 Kesäkuu 2006.

...joka hänestä olisi voinut tulla.

1. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Ruusu on kivettynyt, kuin pystyyn kuollut unelma. Ylioppilaalle, josta ei sellaista tullutkaan, ojennettuna kuva on hieno muistutus epäonnistumisesta; symbolinen ele, jonka muistaa loppuikänsä.

Ilman raameja olisi yksinkertaisempi ja tehokkaampi. Kortti muuttuisi taideteokseksi.

2. V....u sä oot synnkkä jätkä Jaska. Toimii hyvin ..

3. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Mvuori kiteytti rajusti tuon fiilisosan kuvasta, laadukas on isolla L:llä!
    Toimii, synkkyys ja myös nuo raamit

4. Oikein hyvä

5. Kas kiitoksia, erityisesti mvuorelle joka avasi pelin ja nosti tämän unholasta. Mua hiukan kävikin jo ituttamaan kun tästä ei kukaan sanonu mitään, vaikka olin omasta mielestäni onnistunut hyvin.

Kiitos myös tästä totuudesta. Otinkin tämän lähinnä siksi kun mua rupes hiukan korppeemaan nuo ihqut kukkakuvat ja ajattelin että kai niitä vois ottaa hiukan toisellakin tavalla. Herkkyydessä en Helille pärjää mutta synkkyydessä kyllä laitan kovasti kampoihin;)

Kiitos myös Jpu:lle, vaikkei olekaan L:llä kuvattu :)

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jahas? Synkkyyshaasteko? Tohon on superpakko vastata ja näänkin saman tien silmissäni synkän kuvan... Oota huomiseen! Se ei kuitenkaan tule olemaan kukkakuva. Ai hitto, toivottavasti ennätän sen ottaa....

Tästä kuvasta. Symboliikkaa riittää, varsinkin nimen kera.

7. No mut siinähän se koko idea on, että otetaan kukkakuvia... Onhan sitä nyt helppo kuolemasta kuvata synkkiä otoksia... ;)

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No voin mä sulle kuvata kukanki synkästi. Se onki helppo juttu se. Vai uhoankohan liikaa... ;-) voin mä kuitenki yrittää.

9. No yritä perkeles... Kilpaileminen on elämän suola ja sokeri, liian harvat tytöt vaan ymmärtää sen.

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No nii Jaska hei, kukat on hankittu ja nyt puuttuu yks tärkeä osa tulevaa kuvaa. Sitä joudutaan odottaa pari päivää. Annathan aikaa? Tää on tilanne mitä mä en voi auttaa mut mä tarvin tän kyseisen kuvan osan tai mä en saa mitä haluan...

11. OUJEA Höpsosköpsis alkaa skabaamaan..JASKA joko naarmu on byysissa

12. Aikaa on vaikka maailman tappiin.

Mikä on naarmu?

13. Jarrutusjälki, pelottaako ?

14. Mä en pelkää mitään, paitsi koppakuoriaisia.

15. Up.

MISSÄ SE SYNKKÄ MAKRO LUURAA, HÄH?

16. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Minä tartten mallin mutku ne män lomalle jonnekki hevonkuuseen saakka. Tuutsää malliks? Tai hei... tai ei sittenkään... Mä katon mitä on tarttunu kennolle jussin aikaan, en oo kyl tätä muistannukkaa. Tai sit mä kuvaan tän vaan huomenna. Eiku hei, mul taitais sittenki olla aika sopivaa matskua kukkaruukussa.... Joo, mäpäs katon.... Hetki vaan.