Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ylijäämä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana turkkila, 20 Tammikuu 2006.

Ylijäämä

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hyvin rakennettu.

2. Anonymous

Anonymous Guest

Hyvä! Aika syyllistäviä noi silmät...

Muistuu mieleen eräs naisystävä, jonka kanssa oltiin syömässä. Hänen piti peittää kalan pää salaatinlehdellä, kun ei kestänyt sen kalan katsetta ;).

3. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Toimii... hyvin tehty kuva.

4. Hmm... mulle vähän töksähti ensin, koska luin tekstin ennnen kuin katsoin kuvaa (mikä on huolestuttavaa) ja tuli sellainen olo, kuin alakoulun tätimäisestä sossossoo-moraalikasvatuksesta, muualla on nälänhätä ja meillä tuhlataan ruokaa. Sitten näin kuvankin, ja huomasin, että siinähän onkin kaloista vain päät jäljellä. Mikä käänsi tilanteen päälaelleen. Että tämmöisiä on rikkaiden almut, kalanpäitä tarjotaan. Ja sitten näin kuvan. Että siinähän silmät tekevät abstraktin sommitelman. Lopulta kuitenkaan en laittaisi seinälle kirjaimellisesti raadollisen rumuuden takia.

5. Anonymous

Anonymous Guest

Tässä on ainakin silmät tarkat:)
    Hyvä kuva mutta Turkkilata on ollut muita niin hienoja että tämä ei ole loistava.

Hmm. mutta kun nyt tässä kohtaa kirjoitusta vilkaisin sanomalehden tekstiä, niin onhan tämäkin huippu oivalus.
    Joten huippukuva taas, olin vain itse hidas!

6. Erilainen. Tykkäsin kyllä jostain syystä, vaikka ei sinänsä mikään kiehtova kohde kuvassa olekkaan. Toimii.fi

7. hymio

hymio Member

323
    0
    16
    <*((((><

Komea kuva!