Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Herra iso herra, 27 Heinäkuu 2011.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    En ehkä ole tullut maininneeksi, että tunnen Timo Soinin henk.koht ja olen tuntenut yli 30 vuotta, paskanjauhamisesi kaverista ja hänen "salaisista agendoista" on suoraa vittuilua minulle, koska tiedän, että huulesi ovat paskanpuhumisesta ruskeat. Voisin väittää tuntevani kaverin ehkä hieman paremmin kuin, lähteesi iltapäivälehdissä.

    Mitä tulee tuohon "vihakirjoittelun" tuomitsemiseen se on vain poliittistapeliä, jossa punavihreät voimat yrittävät hajoittaa puoluetta ja lyödä kiilaa fraktioiden väliin. Puolueen linja on sisäisen dialogin ja puoluehallituksen asia, ei keltaisenlehdistön kautta käytävä polemiikki, jossa vieraat heittävät vettä kiukaalle. Eihän kukaan vaadi Vihreitten tai Vasemmistoliiton puheenjohtajaakaan tuomitsemaan/kommentoimaan jokaista turkistarhaiskua tai töhryä talon seinässä, vaikka ne ovat paljon lähempänä "kotia" kuin löysä jorina netissä kummuten tapahtumista ulkomailla. Yhtä hyvin voitaisiin vetää NATO-myönteinen Kokoomus tilille siviiliuhreista Tripolissa... "murhaaja-Katainen haluaa maamme liittyvän murhapooliin!"

    Ai niin, en ole Persujen tai minkään muunkaan puolueen jäsen....

    Aiemin sanoit olevasi poliittisesti akselilla demarit-kokoomus, melkein voisin vannoa, että olet yrittänyt päästä Persujen kunnallisvaali- tai eduskuntavaali-ehdokkaaksi ja olet tullut hylsytetyksi... Tai sitten Lerner-Ruohonen Porvoon kunnallispolitiikassa on osunut elävään hermoon... Tällaisella katkeruudella täytyy olla aina joku syy....
     
  1. saloma-3

    saloma-3 Well-Known Member

    1 761
    661
    113
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Ja omaksi kuvakseen hän loi ihmisen. Kai siinä seurasi jokin agressiogeeni. Aina välillä on sodittu. Saas nähdä ...
     
  2. Herra iso herra

    Herra iso herra Active Member

    7 709
    10
    38
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Nyt menee hieman asiat sinulla sekaisin, ihan yhdentekevää vaikka olisit itse Timo Soini, sillä hän on julkisuudessa oleva populisti poliitikko, häntä saa arvioida aivan kuten ketä tahansa muutakin poliitikkoa. Minä sen siaan olen yksitys henkilö ja foorumin säännötkin muistaaksen täälläkin sanoo henkilöön käymisestä.

    En ole hakenut peruujen ehdokkaaksi, kysy vaikka kaveriltasi Timolta.

    Totta on että olen kauhuissani ja pettynyt että persut on nyt suurin puolue, persujen yksi tärkeimmistä vaali teemoista oli maahanmuutto "kriittisyys".
    Ymmärtääkseni useampi valituista Halla-ahon lisäksi, on hommafoorumille kirjoittanut.

    Minusta muoto ja tyyli miten maahanmuuttoa kasitellään "kriittisesti", on ihmisyyttä loukkaava, vahingollinen ja jopa mahdollisesti vaarallinen.

    Edit Tässä ei nyt ole kyse persuista ja uskon että heidän riviessä on myöskin vähemmän rasisteja.
    Tässä tapuksessa olisin kaivannut Soinilta vihakirjoittelun tuomitsemista, siten hän liittyy tähän asiaan.
     
  3. higgins

    higgins Active Member

    4 660
    7
    38
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Soinin oli pakko ettei menetä kasvojaan, jälkikäteen... Jos potkisi noi hommamiehet Neekeriksihaukkujat ulos ryhmästään niin uskoisin, nyt ketunhäntä kainalossa, Higg
     
  4. higgins

    higgins Active Member

    4 660
    7
    38
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Hei Sireeni sähän oikeasti väännät joskus ihan asiaakin,  allekirjoitan tuon, HIgg
     
  5. Herra iso herra

    Herra iso herra Active Member

    7 709
    10
    38
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Jotta termit olisi selviä.
    Rasismi – Wikipedia
    Hommafoorumilla maahanmuuttaja "kriittisyy" kohdistuu jatkuvasti rotuun ja uskontoon, siten se täyttää eriarvoistavana rasismin määreet?

    Timo Soini (päivän kasvo ohjelma) oli hädin tuskin tietoinen hommafoorumista, siellä on erillinen perussuomalaiset osio, jossa on kymmenien persu ehdokkaiden vaalitukitilit yms. tukevaa matskua.
    Perussuomalaiset

    Joten näyttää olevan aika läheiset välit?
     
  6. motris

    motris Well-Known Member

    4 708
    703
    113
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Ei maailma ole aina oikeudenmukainen kaikkien mielestä. Minuakin syrjitään valtion taholta laittomasti. Olen potentiaalinen kavaltaja pelkästään sen takia että olen yksinhuoltaja ja lapseni on puoliorpo.
     
  7. kari-s

    kari-s Member

    480
    0
    16
  8. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Yrittäkää nyt ymmärtää ettei Soini ole vastuussa hullun norjalaisen murhaajan murhaamisista.

    Kukaan muu ei ole, paitsi hullu norjalainen murhaaja itse.


    Onko yksinkertainen totuus liian monimutkainen fanaattisen hysteerisille pikku persuvihaajille ?
    Edittiä : (Ja minäkään en ole minkään puolueen jäsen enkä koskaan ole kirjoittanut sanaakaan minnekään hommafoorumeille. Lisäksi olen jyrkästi kaikkea rasismia vastaan. Myös persuihin kohdistuvaa rasismia sekä meihin vaaleanpunaisiin ihmisiin kohdistuvaa rasismia vastaan).
    Tällä palstalla on liikaa vihaa ja rasismia. En pidä semmoisesta. Se on kakkia.
     
  9. motris

    motris Well-Known Member

    4 708
    703
    113
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Nii just. Enemmän vaikka wikipedia on syyllinen kuin joku homma-foorumi. Jos sitä norjalaisen "manifestia" lukee, niin huomaa että yön jos toisenkin on ko. joukkomurhaaja wikipedian äärellä viettänyt ja viksahtanutta maailmankuvaa rakentanut.
     
  10. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    En olisi uskonut, että suomalaiset vasuripoliitikot olisivat noi käsittämättömän tunnekylmiä ja nihilistisiä - tekevät julmalla tavalla politiikkaa viattomien ihmisten murhaamisista.
    Ei minkäänlaista häpeäntuntoa tai inhimillisyyttä kylmän laskelmoivassa politikoinnissaan.
    Ruumiit eivät edes ehtineet kylmetä, kun nuo haaskalinnut alkoivat käyttämään heitä hyväkseen kusipäisessä politikoinnissaan.
    Sellaisia sairaita paskiaisia en koskaan tule äänestämään.
    Perussuomalaiset ovat pyhäkoululaisia noihin tunnevammaisiin opportunisteihin verrattuna.
     
  11. Herra iso herra

    Herra iso herra Active Member

    7 709
    10
    38
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Eihän kukaan syytä Soinia Norjalaisen teosta.
    Hän on tuskin lukenut hommafoorumia, koska se on Suomeksi.

    Hän on osallistunut vihafoorumeille ja on vain esimerkki mitä voi käydä, kun mielisairaan pää täytetään vihalla, harhoilla ja salajuonilla.
    Tästä syystä nyt on tähän kyseiseen tapahtumaan osattomien vihakirjoittajien toimia pitää arvioida, toisin Halla-ahon ajatuksia tämä Norjalainen oli lukenut.

    Minä en ollut tätä ennen perehtynyt hommafoorumin kirjoituksiin ja nyt kuin luin niin pöyristyin tästä muka ei rasistisesta touhusta.
     
  12. Herra iso herra

    Herra iso herra Active Member

    7 709
    10
    38
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Mikä tässä nyt on niin paksuttavaa?

    Norjalainen hullu, joka annettujen tietojen mukaan oli aktiivinen rasisti, vihakirjoitelija ja uskoi Islam invaasioon.
    Hän ei ole ihan itse keksinyt vihaansa, hänen manifestissakkin oli lähinnä erinäisten kirjoituksien lainauksia.

    Hän koki että työväenpuolue oli vastuussa, kuvittelemansa invaasion madollistamisesta ja oli turhautunut koska demokraattinen enemmistö oli samalla kannalla, hän tapasi netissä hengen heimolaisiaan ja luuli tuolla järjettömällä teurastuksella olisi kannatajia, jotka aloitaisivat valalkumouksen.

    Nyt on kyse siitä miten tälläisen toistuminen voitaisiin estää, monesta olisi loogista aloittaa tuollaisen viha toiminnan tuomitsemisesta ja estamisestä.

    Meillä Suomessa on aivan vastaavia ryhmiä ja ei tarvita kuin yksi hullu....
     
  13. Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    En viitsinyt lukea koko ketjua, idiottejahan täälläkin on tärkeistä asioista "mielipiteitään" lausumassa. Hankin tuon nimimerkin vain myyntipaikalla käydessäni. Taisi olla natsi, jolta rungon ostin...
    Poistun nyt palstalta palatekseni uutta objektiivia tarvittaessa (24 mm/1,4 Nikonin DX runkoon sopiva olisi kiva!)
    PS Uskon kyllä, että seuraava maailmansota on uskonnollinen; Islam vs Kristityt. Itse olen pikkupojasta tiedostanut, ettei uskonnossa ole järjen häivääkään. Erosin kirkosta kun se oli mahdollista täysi-ikäisenä. Vanhempanikaan eivät olleet uskonnolisia, mutta maan tapa oli kuulua kirkkoon.
    Sanompa vielä, että me ateistit olemme maailman rauhallisin kansa!
    Ajatelkaa nyt; onko meidän jumala parempi kuin teidän jumala, kun jumalaa ei ole edes olemassa!
    No jatketaan; maahan saa muuttaa sotatoimialueilta, hädänalaisilta alueilta. Afrikasta kaikkialta, ja eritoten Somalian nälänhätäalueelta. En todellakaan halua olla valitsemassa kioskilla juusto- tai pekoniburgerin välillä kun pikkulapset toisaalla kuolee nälkään. Nämä nälkäänäkevät on keinoin miten tahansa pelastettava, ihmettelenkin miksi se niin vaikeaa. Kopterit täyteen ruokaa ja sinne ulkomaisten yhtiöiden omistamien öljykenttien sekaan ruokaa jakamaan. No tuossahan se tuli, ulkomaiset öljy-yhtiöt!
    Libya ja muut arabimaat saavat huomionsa ja pommituksensa, koskapa ovat suuria öljymaita. Gaddafi tapetaan ja öljy EXXONille. Hallelujaa länsimainen demokratia, Heil USA!
     
  14. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    +
    ???

    Itse olen viime kuukausina lähinnä laihtunut.


    Vai mitäköhän taas tarkoitit  ?
     
  15. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Sinun ylenpalttisen sekavat "tiedostamisesi" ei onneksi Jumalaani tapa.
     
  16. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Minun mielestäni tässä on vähintään selkeästi nähty mitä tapahtui. 


    Se on selvää, kun seuraat keskustelua. Moitittiinhan vihakirjoitteluksi osoittaa syyttävä sormi netissä ilmenevää vasta-jihadismia kohtaan.

    edit.  Vasta huomasin Jarin typon.  Paheksuttavaa.  Sekin on selvää, jos seuraa keskustelua ja miettii vähän mistä nyt puhutaan.
     
  17. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    Mitä toi "paksuttaminen" on ?

    Edit:
    Lopputekstihän on itsestäänselvää jaarittelua, jossa ei ole minkäänlaista uutta eikä oivaltavaa näkemystä.

    Epähedelmällistä pakkokirjoittelua.
     
  18. Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)


    ...olisko "paheksuttavaa"
    Vai oletko vain muuten ymmärtämättä lukihäröisen kirjoituksia. Kun ajatus kulkee nopeammin kuin sormet(... vai olisko toisinpäin), niin silloin voi jäädä pois puolet kirjaimista ja loput saa arvailla.
     
  19. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Yleistä keskustelua suvaitsevaisuudesta, maahanmuutosta, rasismista jne (oli:Norjan joukkomurha)

    No onpas taas paksuttavaa ...
    :D :D :D
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.