Vs: Yleistä keskustelua jostain Sinullekkin!, sinun kuvista, miksi sitten niitä postaat! ??????? Tosin onneksi viimeaikoina ei ilmeisesti ole ollut kanootti ja pyöräily kelejä Viimeaikoina sitä on tosin ollut ilo katsoa kun ei jokavälistä tunge tuota mainitsemaani paskaa sadasta eri kulmasta naamalle, tosin onhan se jonkun mielestä niin erinomaista verrattuna muihin tarjolla oleviin valokuuviin..
Vs: Yleistä keskustelua jostain Sinulta ei sitä itsehillintää ja asiallista keskustelukykyä tunnu löytyvän.
Vs: Yleistä keskustelua jostain Suhteellisen varovaista, kolmesta syystä. a) sellainen on näyttänyt olevan vallitseva tapa, b) olen kavahtanut muutamia voimakkaita reaktioita ja c) kuten sanoin, olen itse postannut kuvia hyvin vähän, josta syystä en ole katsonut olevan paikallaan esiintyä Galleriassa kovin vahvasti muita kommentoiden. Lähinnä se, mitä halusin sanoa oli, että mikäli linja olisi keskustelevampi ja analyyttisempi, itsekin halukkaasti postaisin enemmän ja silloin tietenkin katsoisin oikeudekseni myös vahvemmin ja enemmän kommentoida. Nämä kulkevat mielestäni käsi kädessä. Kriittinen ote edellyttää että altistuu myös itse kritiikille.
Vs: Yleistä keskustelua jostain PP on alan osaajia kaupallisella puolella ja digitekniikassa. Harmi,että tämä softatietämys on täältä kadonnut. Kapa
Vs: Yleistä keskustelua jostain Harmillista tosiaan PPotka,RB, Est, J.Vatanen ovat poissa sekä Nomad. Varmaan muutkin tuosta listasta..vaikkakin jäävät allekirjoittaneelle hieman tuntemattomiksi.
Vs: Yleistä keskustelua jostain Nomadin saa takaisin aloittamalla säikeen siitä, mikä Nikon kannattaisi hankkia
Vs: Yleistä keskustelua jostain Jonkun osalta täältä lähtö jälkeenpäin vaikuttaa olleen pitkälle harkittua. Laukku toimi hyvänä alustana oman 'brändin' luomiseen ja lukijapiirin kasvattamiseen. Tai ainakin vahvistavana rinnakkaisena foorumina. Mikä ettei. Muuttukaamme ajan mukana. Facebook tarjoaakin enemmän kansallista näkyvyyttä kuin kansainvälistäkin linkkiverkostoineen. Näin voisi ajatella, kun ko. henkilö on poistanut kaiken vuosien mittaan kirjoittamansa laukusta heti lähdön jälkeen. Sinänsä on harmi, että laukun lataiset avoimet foorumit voivat olla häviäjiä. Itse olen pidättäytynyt liittymästä 'Naamakirjaan'. Myönnän häviäväni kyllä siinä. Potkan lähtö, ei liity edelliseen, oli siinäkin mielessä harmillinen, että hän kirjoittaa bloginsa pääosin enlanniksi. Joten kaltasilleni 'yksikielisille' menetys oli melkoisen suuri. Varsinkin, kun väittelyt täällä meni varsin syvälle asiantuntijoiden väliseksi vuorokeskusteluksi. Siitä vieläkin jälkikiitosta heille. t. manual