Vs: Hattu Kaunis kajo tulee hatusta kasvoille. Tuo hatun etuosan mössöisyys vain hieman latistaa kuvaa. Intensiivinen katse kuitenkin pelastaa paljon
Vs: Hattu oiwa! tiätteks mikä on täs erikivaa mun mielest? nuo miten kulmissa huulissa hatun reunoissa olkapäässä jne toistuu toi sama kalteva linja. niinku suih suih suih. ja muutenkin pidän tässä kaikesta.
Vs: Hattu Diskopallojen maailmasta, keskellä kirkasta päivää. Jo vain, poskessa aaltoileva klovnimaalaus, vastahymy. Ihan viehättävä. edit: Liika "i" poistettu
Vs: Hattu Mallinukkemainen, mutta silti niin kovin elävä, tuollaista hattua olen etsiskelly, juuri jotain tämän tapaisia kuvia varten. Hieno
Vs: Hattu Kiitos kommenteista. Mulla on joku ihme pakkomielle hattuihin. Aina kuvaamaan lähdettäessä sanon malleille että jos on jotain siistejä hattuja niin mukaan vaan, mutta ikinä en saa niitä kuvaan kovin järkevästi. Roikkuvat hankalasti irrallisina tai pilaavat valaisun täysin jne. Tämä oli ensimmäinen kunnon onnistuminen.
Vs: Hattu Upea kuva kerrassaan, olen katsellut kuvaa nyt useamman kerran ja tulen katsomaan vielä monet kerrat. On sen verran kaunista jälkeä kuvallisesti kuin värillisesti, tuommoisen kuvan kun joskus saisi tallettua. Kiitos upeasta kuvasta. Niin ja vaikkei mallia saisi arvostella, arvostelen kuiteskin. BANG, aivan helv.... seksikäs malli sulla, tai sitten se on vaan toi hattu mikä sen tekee Siitos.... ei kun Kiitos.
Vs: Hattu Mielettömän kiva kuva! Kaikki kohdallaan. Tykkään yksityiskohdista kuten nuo pisteet hatun läpi kasvoille! Ihana.
Vs: Hattu Jos kohteena oli hattu, niin sen valotus meni puhki. Yritä kaivaa hattuun sävyjä tai ainakin rajaa hatun yläosa pois niin, että hatun lieri kohtaa kuvan yläreunan oikeassa laidassa. Hieno idea ja viehättävä malli, kannattaa jatkaa hänen kuvaamistaan.
Vs: Hattu Hah, Vimma! Hys, älä kerro kellekään... Raakakuvassakin hattu taitaa olla täysin valkoinen. Pitää kurkata tosin.