Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

La Diva (NMA)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Zephania, 6 Marraskuu 2005.

Olin mukana Nocturnal Modelsin workshop-tilaisuudessa Bacci-ravintolassa, sain eräältä toiselta valokuvaajalta luvan lainata hänen valokuvaustilaansa kyseisessä paikassa kun itselläni ei sellaista valokuvauspaikkaa ollut vaan vedin mallit mukaan pihalle. (Taisi japsituristeilla olla hauskaa kun kaduilla kulki kummallisiin vaatteisiin, tai miltei ei mihinkään vaatteisiin lainkaan sonnustautuneita tyttöjä ja poikia. ;D)

Tämä on pelkkä mallikuva Angelinan portfolioon.

Malli: Angelina / Elenath
    Nikon D70 + Sigma 18-50mm f/3.5-5.6 DC
    Halogeenilamppu, reflektori

1. Vaihteeksi taas hyvä kuva.

Värit ja valot hyvät muuten, mutta itse olisin valaissut (käsitellyt) kuvaa siten, että se olisi hiukan valoisampi.

Etenkin baaritiskille tuleva valo voisi olla hiukan voimakkaampi,nyt jää paljon kauniita sävyjä pimentoon.

Ei ote lipsu tässäkään työssä;)

2. Hienoa jälkeä tolla valaistuskalustolla, siis jos käytössä oli vaan yksi valo ja heijastin..

Mä taas tykkään että ei ole tämän kirkkaampi, valo näyttää tälleen mukavan luonnolliselta!

Olosuhteisiin nähden siis ihan erinomainen otos.

3. Loistava kuva!

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei kirkkaampaa mullekaan, baarin tunnelma hyvä näin. Tuo baaritiski on oikein kiva, loistaa mukavasti. Hyvä valonhallinta juu.

5. Mun mielestä tuo spotti taustalle sais olla mallin pään kohdalla... no se on vain mun mielestä =)

Hyvä kuva kokonaisuudessaan ja käytettyihin valoihin huomioiden erinomainen.

6. Hyvät värit ja tyylikäs otos...