Vs: Yksinäinen tuulessa kaunis kuva. joskin hieman pahaenteisyyttä tuo noi pilvet tuolla vasemmalla. saispas joskus aikaiseksi vastaavan..
Vs: Yksinäinen tuulessa On hieno kuva, itse olisin kloonannnut tai muuten poistanut nuo muutamat risut tuolta vasemmalta, muttamuuten erittäin onnistunut kuva, kauniit värit ja sommittelu minun silmääni.
Vs: Yksinäinen tuulessa Hieno kuva, uhkaava tunnelma hiukan ja mukava yksityiskohta tuo puun luminen kylki. Mv voi myös olla toimiva.
Vs: Yksinäinen tuulessa Kyllä, jotain uhkaavaa tuolta vasemmalta on saapumassa. Hieno puukuva. Oon muuten yrittänyt bongata tuommoista vastaavanlaista yksinäistä puuta kuvaksi tallennettavaksi, vaan enpä ole vielä löytänyt. Sen verran hienosti oot tämän toteuttanut, että taidan lopettaa etsimisen..
Vs: Yksinäinen tuulessa Niin, jo sanottu että hieno on. Ja samaa mieltä on helppo olla. Jotenkin Klassinen kuva.
Vs: Yksinäinen tuulessa Jos olis ite ottama, niin päätyis ainakin pariks kuukaudeksi seinälle. Mä tykkään pelkistetyistä jutuista, etenkin jos niissä on tuon pilven luomaa lisäpotkua.
Vs: Yksinäinen tuulessa Mä nyt koitan sanoa jotain muutakin kuin kehuja. Musta tää on ali. Yläosan taivaan suhteen toimii, mutta sävyt eivät oikein vaalene tai toistu. Taivaan sini ja ylämäen heijastama selän takaisen taivaan sini on yllättävän eri lämpöistä, ja hennot taivaan alareunan sävyt kaipaisivat mielestäni saman suuntaista harmoniaa myös lumeen. Mikään edellä sanomastani ei muuta muiden ylistyslaulua. Hyvä kuva!
Vs: Yksinäinen tuulessa Varsinkin tuo alaosan "mystinen" lumiraja ja taivaanrannan hehku tuntuu olevan kohdillaan. Vasemmalla kaukainen luoto, kylmempi kohta lämpenee, kohti puun juuren karvoituksia tullessa. Alaosan värikontrasti kasvattaa puuta jokaisella katselukerralla, pikkuhiljaa.