Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Yksin

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nupponen, 12 Marraskuu 2005.

Taas näitä...

1. Vilinää taustalla, tuntuu jotta tuo tytön katse on suunnattuna alas vain hetkisen, ei ihan välity pysyvä yksinolo.
    Kyllä se kommentoimatta jäänyt juna-aseman "kiirus" oli onnistuneempi...

2. Kyllä tässä minun mielestäni yksinäisyys näkyy.
    Kuvassa saisi olla enemmän sävyjä eli kevyempi tytön osalta,nyt hiukan tukkoinen.
    Kuvana muuten ihan ok :)

3.  
  4. Ilmeisesti otsikon tunnelma ei välity minulle oikein, kun mulle tulee tästä mieleen sana "kirpparilla". Tykkäsin siitä junalaituri kuvasta enempi mustavalkoisena, siitäkään ei tosin tullut kiire mieleeni vaan "lähtö".

5. vn

vn

1 464
    0
    0
    Poispäin kääntynyt katse, silmät kiinni.. On tässä jotain yksinäistä, hyljättyä. Surua sen takia.

Mutta toimisikohan samalla tavalla ilman tuota otsikkoa.. Ei välttämättä. Kyyneleet tehostaisivat, vaikka silloin tausta ei kuitenkaan kertoisi syytä kyyneliin.

Vesku

6. No on sekin parempi kun ei mitään..

Mallille tulee kuulemma tästä mieleen sitruunakakku, koska sitähän tässä ollaan syömässä :)

Hitto kun tämäkin näyttää sävyiltään kummaliselta täältä työpaikan näytöltä katseltuna... Ei uskalla muiden kuvia alkaa täältä edes kommentoimaan.