Lipakkaat kelit luistella rantakalliolla. Tästäkin rullasta vierustoveri mahdollisesti jo esiintynyt.
Vs: Ekat snöget Johan mää ajattelin heregyyden, joku on taikonu ihan oikeeta valokuvaa noista tikittimistä...
Vs: Ekat snöget Kuva on -kieltämättä- ältsin hieno. Harmi että se on aivan väärässä osastossa. Kuinka ihmeessä näin hupsusti onkaan päässyt käymään ? Horisontti saattaa olla öpäyt millin vek vaaterista, kuvan suurennettuani sen havaitsin - en mittaillut (sentään) asteiden murto-osia - eihän tässä mitään hemmetin nipottajia olla ! - E
Vs: Ekat snöget Kummallista että se näyttääkin nyt taas ihan suoralta (horosintti). Tämä taitaa olla semmonen taikakuva ? Kuva, joka menee mihin osastoon ite lystää ja horzgukin muuttuilee itsestään ! - E
Vs: Ekat snöget (Horisontti on täsmälleen suorassa. Se vain näyttää vinolta toisen reunan horisontissa olevien pilvien ja hieman ylempänä olevan pilven linjan vuoksi vuoksi. On "taktinen" kysymys, kannattaisiko silloin maapalloa vääntää hieman vinoon, jotta horisontti näyttäisi suoralta.)
Vs: Ekat snöget Mä päädyin -lopulta- ihan samaan päätelmään. Hetkisen epäilin tuota "taikakuva" -mahista ... Mutta lopulta raaka ja paljas logiikka vei voiton miehen aivoissani ... T Erska
Vs: Ekat snöget Oi luojani kuule hätähuutoni. Toimita oikopäätä kuva paikalle, jolle se kuuluu. Paljon virheitä elämässäni olen tehnyt, mutta osio johon kuvani aivan itse toimitin on se johonka sen viimeiseksi olisin toivonut päätyvän. Kuule nyt hätähuutoni.....................