Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Yksi katukamera lisää

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana keegan, 4 Maaliskuu 2016.

1. keegan

keegan Well-Known Member

8 628
    1 536
    113
    Nyt on Contaxin T2:sta sen verran kokemusta, että laitoin Wordpressiin lyhyen arvion.
    https://sekametelisoppaa.wordpress.com/2016/03/04/contax-t2/

EDIT  Aiheepiiristä ehkä kiinnostuneille huomautan, että samalla sivustolla olevaa Nikonin 35 Ti:tä koskevaa arviointia olen sen tekstin loppuun korjannut koska kokeilin myös toista yksilöä kyseistä kameraa.

EDIT2 Otsikon vääräoppinen piste (tiesin kyllä mutta olin liian innoissani, kiitos mirrored:)) poistettu.

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Vs: Yksi katukamera lisää.

Kielikello

Lausemaisenkaan otsikon loppuun ei merkitä pistettä, mutta kysymys- ja huutomerkkiä sekä kolmea pistettä voi käyttää otsikon lopussa.

3. AnteroP

AnteroP Well-Known Member

1 099
    274
    83
    Vs: Yksi katukamera lisää

Eipäs viilata pilkkuja (tai pisteitä :)

Artikkeli oli mukavasti kirjoitettu ja mielenkiintoinen, varsinkin kun itse kuvaan jonkin verran Contax T pokkarilla, jossa on myös erinomainen Sonnarin 38mm/f2.8 linssi. Oli kiva verrata näin virtuaalisesti kameroiden ominaisuuksia ja käyttöä. Contax T2 on käynyt monesti mielessä, mutta taidan vielä pysyä tässä mittaetsimellä varustetussa Contax T:ssä.

4. keegan

keegan Well-Known Member

8 628
    1 536
    113
    Vs: Yksi katukamera lisää

Kiitos kommentista.
    Tuo Contax T olikin minulle uusi, piti etsiä vähän tietoja. Näyttää vähän Minoxilta mutta on todella oikea mittaetsin. Ja optiikkaan on merkitty erikseen aukolle 8 hyperfokaalinen alue? Hienoa. Valotuksen korjailukin tietysti onnistuu filminherkkyyttä muuttamalla niinkuin Olympuksen XA:ssa.
    Tyylikäs kamera ja varmaan lasikin on hyvä.
    Hmm....:)