Nyt on Contaxin T2:sta sen verran kokemusta, että laitoin Wordpressiin lyhyen arvion. https://sekametelisoppaa.wordpress.com/2016/03/04/contax-t2/ EDIT Aiheepiiristä ehkä kiinnostuneille huomautan, että samalla sivustolla olevaa Nikonin 35 Ti:tä koskevaa arviointia olen sen tekstin loppuun korjannut koska kokeilin myös toista yksilöä kyseistä kameraa. EDIT2 Otsikon vääräoppinen piste (tiesin kyllä mutta olin liian innoissani, kiitos mirrored) poistettu.
Vs: Yksi katukamera lisää. Kielikello Lausemaisenkaan otsikon loppuun ei merkitä pistettä, mutta kysymys- ja huutomerkkiä sekä kolmea pistettä voi käyttää otsikon lopussa.
Vs: Yksi katukamera lisää Eipäs viilata pilkkuja (tai pisteitä Artikkeli oli mukavasti kirjoitettu ja mielenkiintoinen, varsinkin kun itse kuvaan jonkin verran Contax T pokkarilla, jossa on myös erinomainen Sonnarin 38mm/f2.8 linssi. Oli kiva verrata näin virtuaalisesti kameroiden ominaisuuksia ja käyttöä. Contax T2 on käynyt monesti mielessä, mutta taidan vielä pysyä tässä mittaetsimellä varustetussa Contax T:ssä.
Vs: Yksi katukamera lisää Kiitos kommentista. Tuo Contax T olikin minulle uusi, piti etsiä vähän tietoja. Näyttää vähän Minoxilta mutta on todella oikea mittaetsin. Ja optiikkaan on merkitty erikseen aukolle 8 hyperfokaalinen alue? Hienoa. Valotuksen korjailukin tietysti onnistuu filminherkkyyttä muuttamalla niinkuin Olympuksen XA:ssa. Tyylikäs kamera ja varmaan lasikin on hyvä. Hmm....