Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite lähetä mablo osoitteesi, lähetän "tarpeeksi" retro 400 kinoa sulle ilmaiseksi "revittely ja stand kokeiluihin" JV
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Kuikuri, huono yritys piiloutua nimimerkin taakse joka on luotu 2005. Mulla on skanneri jolla näkee suoraan sun kieroutuneeseen habitukseesi. laita oma narikka niin pääset jaolle...
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Ok, eli tää on siis piilolasi ja se toinen on joku toinen. Oon niin sekaisin. Kiitos Piilis, sulla on mun osoite ellet ole jo hävittänyt mutta voin mä sen uusiksi laittaa.
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Onks tää se poropekka, vai kuka vaihtelee nimimerkkiä joka kuukausi? Vosiyko jossain keskustelussa tyytyä otsikon aiheeseen? Et. Ei ole vaikea ymmärtää miksi etr anana kellekään muulle suunvuoroa omalla saitillasi, kun se on muuallakin sulle niin vaikiaa.
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Ota ihan coolisti mablo ja laita yskärillä osoitteesi, toi kuikuri on oppinut tuunamaan noita speksejä ja yritää hämätä. sille se ei kuitenkaan voi mitään että luen sitä kuin avointa kirjaa. se on ilmeisesti niin täynnä tota salolaisuuttaan että unohti sen noista tiedoista muuttaa, siitä mä heti sen huomasin. Se on ilmeisesti herrassuvun kyrpiintynyt kakara jota vituttaa että olen Philip von Knorringin kamu ja Philip meni mymään niiden manttaalit tolle superpönikälle nalle wahlroosille., vai mitä kuikuri...salon kruunaamaton kuningas ?
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Sä oot tosiaan yhtä vappu miltä vaikutatkin.
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Miten sä arabian lawrence voit kuvitella että mun saitille vois joku muu kirjoittaa, kun en anna tunnareita vaikka kalashnikovilla uhkailtais. Koetas mukeltaa sitä kuikuri, sähän oot kaikkien alojen mestari ja rajaseudun kuningas. Kun oot päässyt perille, voin lähettää sulle puoliks valotetun retro 400 rullan, siihen loppuun sitten voit laittaa mestarishottis ja lähetää minne huvittaa. Täällä en muista nähneeni kun jonkun kälysen rc lelun kuvia, vai onks nekin skannattu jostakin luettelosta ??
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Miten voi eläkeläinen olla noin...nuorekas? Oliskos mahdollista saada se kamera, filmi, objektivi ja kehite? Vai estääkö sun tunnettu vaatimattomuutsesi nyt liiaksi?
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Joko sulla on luetun ymmärtäminen, kuikuri ihan hakusessa tai sitten on pääsi täynnä pyhää keltaista nestettä. mees vähän taaksepäin ja aloita ralph gibsonin setistä, jatka helmut newtonin settiin, senjälkeen tulee (aika vaatimattomasti tosin) Jukka vatanen, jos et tiedä, se olen MINÄ !!!
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Kas, sä oli piilottanut ittes taas kuuluisien tuttujesi sekaan, ei ihme ettei rahvas löydy. Pyydä niitä etteivät tunge sun juttujes sekaan, voi jäädä asia huomaamatta.
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Piilolasi vois pysyä aiheessa. Edelleen. Ja toi nikkien vaihtelu alkaa kyl tympii sen verran, että taidan kohtsillään bannata kaikki mielipidenikinvaihtajat hetkeksi. Joten mietintää ennen enterin painamista ja hermostumista.
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite - Leica M6 - Summicron 35mm pre asph - Fujifilm Superia 200 Jos digivehkeet hyväksyttäisiin, valintani olisi kuitenkin Canon 5D + 24-105 4L
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Rungolla ei väliä, kun tykkään vähän kaikista. Linssiksi joku mahdollisimman valovoimainen 28 millinen APX 400 D-76
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite No mikä nyt sitten Jukkis on ykkösvalintasi? Ekaks laitoit Rolleiflex 2.8, sitten Olympus OM-1 ja nyt tämä Konicahexar. Ja juu, ne on kaikki erilaisia, keskikoko, SLR ja mittaetsin. Mutta YKSI kokoonpano näistä, muut mäkeen. Mikä jää?
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Mikä siinä LC29:ssä on niin autuaaksi tekevää? Miksei Rodinal ja Pyrocat? Kyselee yksi epätietoinen Helzzingistä
Vs: Yksi kamera, yksi objektiivi, yksi filmi, yksi kehite Pentele, jos on ihan pakko valita yksi, olettaen,että pitää kuvata ilman jalustaa. Niin kyllä se olisi Rolleiflex, hp5+ ja hc110. En ole itse pitkään aikaan kokeillut, mutta on alkanut tavattomasti miellyttää tuo tri:x jälki. Joten ilman omaa kokemusta uskaltaisin sittenkin lopulliseksi ja tällä kertaa ihan lopulliseksi laittaa: ROLLEIFLEX, TRI-X JA HC110! SE ON SIINÄ! (muuten ehkä d76, mutta pidän kertakäyttökehitteestä, olen laiska) T Jukka