Vs: Yhden optiikan reissukitti Niin ja voisihan ne airot olla vaikka pituudeltaan säädettävät - zoomiairot )) Ps. ehkä peräti sähköisesti säädettävät. Ps 2. Miten olisi jos perämoottorissa ei olisi nopeuden säätöä, vain yksi nopeus.
Vs: Yhden optiikan reissukitti Keskityn olennaiseen ja mielenrauhaan rungolla ja kolmella objektiivilla silti joskus harmittaa, kun ei tullut makroa mukaan.
Vs: Yhden optiikan reissukitti Sovitaanko, että eeppisten suurmatkailijoiden käyttämän yhden kiinteän objektiivin on oltava myös käsitarkenteinen - tämä puhdashenkisyyden vuoksi. Vastaavasti jos kolmea zoomia lupautuu reissullaan kuljettamaan ja käyttämään, niin ollaan sen verran pitkällä turmelluksen tiellä, että ei haittaa vaikka automaattitarkennettaisiinkin. Matkan päätyttyä kokemukset (ja kokemisen tavat) tarkastetaan exifeistä.
Vs: Yhden optiikan reissukitti Juu-uh, siltä tosiaan näyttää. Räksytysenergiaa tuntuu ainakin piisaavan. Mutta kuten sanoin, voit edelleenkin antaa itsestäsi ihan niin hölmön kuvan kuin lystäät, ei siinä mitään. Joskus vaan vähän ihmetyttää tuo signaali-räksytyssuhteesi kehitys, joka näyttäisi laskevan edelleen alaspäin kuin lehmän häntä. Kontribuutioissasi näissä ketjuissa alkaa olemaan asiasisällön suhteen sen verran alhainen ja 'kameralaukkuilun' suhteen sen verran korkea, että se oikeastaan ansaitsisi jo Papukaijamerkin ja bozo-filttereineen. Ainakin niiltä osiltaan jotka on suunnattu minulle. Heh, jotenkin alkaa taas tuntumaan siltä, että Kameralaukku-kiintiö olisi jo täynnä taas vähäksi aikaa.
Vs: Yhden optiikan reissukitti Ihan vaan selvyyden vuoksi, että kehen tai mihin tarkelleen viittaat tuolla äärioppositiolla ja jyrkillä vaatimuksilla yhdestä kiinteästä optiikasta? Kuka sellaista on esittänyt? Kuten sanottu, ihan vaan selvyyden vuoksi, muuten ei niin väliä.
Vs: Yhden optiikan reissukitti Kuten kahdesta lyöntiviheestä huolimatta melko selvästi kirjoitin, äärioppositio viittaa Aranevaan. Sori kiireessä kirjoitettu viesti, mutta sanoma lienee harvinaisen selvä.
Vs: Yhden optiikan reissukitti Itse olen tykännyt kuvailla melkoisesti sen jälkeen kun olen hankkiutunut eroon järkkäristä. Nyt Fuji x100s kulkee joka paikassa mukana, ja kiinteellä yhden optiikan värkillä on ollut todella mukava kuvata. Reissulle tuskin ottaisin muuta mukaan, mutta muuten nyt olen alkanut kaipailla jotain muuta kameraa, koska aivan kaikkea ei tuolla Fujilla pysty tekemään. Jokainen tyylillään, on se sitten mikä tahansa.
Vs: Yhden optiikan reissukitti No niin kait sitten. Araneva totesi kait jotenkin siihen suuntaan, että "ei ole yhtä totuutta vaan jokainen toimii niin kuin parhaaksi näkee", mutta kaitpa se sitten on äkkijyrkkää änkyräoppositiota foorumin valtavirran silmissä. Jos näin tosiaan on, tuo selittääkin jo aika monta asiaa tällä foormilla. Eli kiitos selvennyksestä, siitä oli selvästikin hyötyä.
Vs: Yhden optiikan reissukitti Olen jo monesti kertonut miten helposti selviää mikä on paras kiinteä polttoväli, eli teipatkaa se polttoväli kittizoomiin jonka kuvittelette olevan se paras, ja jos ei toimi, niin siirtäkää siihen suuntaan mihin tarve pakottaa. Mulla se lienee kinarikoossa 28-max35mm.