Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

pokkari taskuun

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana Mimika, 5 Maaliskuu 2021.

1. Mimika

Mimika

1
    0
    1
    Haluaisin ostaa taskuun sopivan pokkarin, kuvailen mielelläni liikkuvia koiria, yms

2. jussikn

jussikn Well-Known Member

816
    1 574
    93
    Jos ei kukaan täällä tarjoa sopivaa niin kannattaisi varmaan mennä johonkin kunnolliseen kameraliikeeseen ja kertoa mitä haluat kuvata, kerrot taitosi ja budjettisi jne niin ehkä apu löytyy.

3. Vasamatti

Vasamatti Well-Known Member

931
    345
    63
    Tässä olisi joitakin vaihtoehtoja, jotka "sujahtavat" taskuun helposti:
    Panasonic Lumix TZ100:
    Panasonic TZ100 -digikamera, musta – Suurikennoiset – Digikamerat – Kamerat – Verkkokauppa.com
    Panasonic Lumix TZ200:
    Panasonic TZ200 -digikamera, musta – Suurikennoiset – Digikamerat – Kamerat – Verkkokauppa.com
    Sony RX100 VI:
    Sony RX100 VI -digikamera – Suurikennoiset – Digikamerat – Kamerat – Verkkokauppa.com
    Näistä Sony kuvanlaadultaan paras, mutta myöskin kallein. Kannattaa myös "tiirailla" näistä ehdotuksista myös käytettyjä yksilöitä, jolloin hintakin edullisempi.

Viimeksi muokattu: 10 Maaliskuu 2021
  4. keegan

keegan Well-Known Member

8 658
    1 574
    113
    Sonyn RX100 -sarjan aiempia versioita löytynee kohtuullisen edullisesti. Kolmosmalli oli ensimmäinen jossa on esiinnostettava etsin, osin siksi ostin aikanani sen taskukameraksi ja olen ollut tyytyväinen. Käytettyjen osta-nyt-hinnat iipeissä näyttävät lähtevän suurin piirtein kolmesta ja puolesta sadasta. Taskukameraksi (kennon koko) kuvanlaatu on hyvä ja kamera kaikkiaan on laadukas ja varsin hyvin mietitty.

5. riekkosak

riekkosak Well-Known Member

1 477
    329
    83
    Minulla on ollut taskuun hyvin sopiva Sony RX100 ensimmäisen sukupolven versio pian kahdeksan vuotta ja olen siihen tyytyväinen.