Vs: Xenia Aika eri näköinen kuin aikoinaan omistamani X-95 nimeltään Xenia. Kuva on hieno, niin oli venekin
Vs: Xenia Ihan erilainen kuin kaikki muut kuvasi. Ihan "kansainvälistä fashion-estetiikkaa", raikas ja positiivinen, mutta kuplat taustalla tekevät siitä taiteellisella tavalla leikkisän. Koska muotokuvia ei voi ymmärtää ymmärtämättä kohdetta, piti katsoa Googlella ("Xenia Lapua"), mikä tämä Xenia on on -- onko se kunnanjohtaja tai näytelmähahmo. Ihan se ei selvinnyt. Täyteen kokoon avattuna paljastuu, että silmien heijastukset eivät ole kauneimmat mahdolliset. Tukka on hieman tukossa ja huolimattomasti syvätyn oloinen. Huuliin on saatu hyvä kiilto ja iho on "elävän puolella".
Vs: Xenia Tämä on nyt vain tämmöistä kuvaa mitä malli minulta halusi, joten ehkä sen vuoksi erinlaista mitä normaalisti olen tänne laittanut. Samantyylisiä kuvia tulee tuonne teatterin puolelle kuvattua. Niitä harvoin saan vapaasti julkaista. Mallin nimi on Xenia eikä se mikään venes ole. Juu Lapualla asustaa. Varsin fiksu nuori nainen joka on maahanmuuttaja.
Vs: Xenia Kyllä, minun teippaamat kylkitekstit ja spinnun väritkin on meikäläisen "taiteellista" näkemystä. Voitettu mm Hangon Regatta, Särkisalon Regatta ja ekassa Gotland Runtissa oltiin 13. 46 veneen joukosta - hieno vene. Missä ja milloin on kuvasi otettu (möin Xenian joskus -89 kun aloitin ok-talon rakentamisen)?
Vs: Xenia Ihan äkkiä ei kyllä usko, että Juken kuva on otettu Förbyssä joskus 80-luvulla. (Mitä ihmettä nuo venemuistelot tekevät täällä?)
Vs: Xenia Aika lailla ennenkuulematonta tosiaan, että jossain ketjussa on puhuttu jotain asian vierestä.
Vs: Xenia Kuvasta olisin voinnut poistaa toiset valot pupilleista. Oikeasti näet että toinen valo on iso ja toinen pieni. Ja luulis siitä tajuavan että puppillit ja kuva ei ole ihan sama asia. Olen fotarilla korjannut valotusta juuri semmoiseksi mitä nämä nykytytöt haluaa. Kuvatkaa vaan niitä matti a kallun kuvia joita ei kukaan malli enään halua. Mä ainakin meen tähän suuntaan. Lisään valoa seuraavaan kertaan vielä. Saattaa olla kolme valonlähdettä edestä päin. Ja onkin.
Vs: Xenia No voi pahus. Pitäis paremmin käsitellä kuvat. Näköjään tollanen on päässy läpi. Nooo ei tää näyttötutkinto ollutkaan.