Yleensä tulee kirjoiteltua jos jokin ei toimi tai on vähemmän tyytyväinen kaupankäynti tapahtumaan. Nyt kuitenkin isokäsi ja kiitos molemmille rajalalle ja jas tekniikalle asianmukaisesta ja nopeasta takuu korjauksesta. Kauppaa tehdään varmasti jatkossakin. -Ari
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Komppaan! Pari kauppaa Rajala kameran kanssa ja moitteeton ja nopea palvelu. Hinnat myös varsin kilpailukykyisiä. Asiakas myös jatkossa.
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Pitäisi olla itsestäänselvää, että takuukorjaus on asianmukainen ja nopea. Ilmeisesti se on kovin harvinaista kyseisille toimijoille, kun asiasta pitää erikseen ilmoittaa.
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Jotenkin niin suomalaista! Kun yksi kiittää julkisesti saamaansa hyvää palvelua, niin tulee toinen ja sanoo, että väärin ja aiheetta kiitelty.
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Onhan siinä se, että kiitoksen arvoinen hyvä palvelu olisi useimmiten sitä, että ylitetään asiakkaan odotukset, tehdään jotain enemmän, asiakkaan vuoksi... Siitä kyllä kannattaa kertoa muillekin. Se, että laite korjataan takuuna lienee ihan luonnollista ja aktiivisuus tuossa tilanteessa kohtuullista. Tosin kyllähän odotukset on ylitetty, mikäli takuukorjaus todella tulee asiakkaalle yllätyksenä.
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Ei voi muuta kuin olla samaa mieltä, 100%:sesti. Toisen ilon lyttääminen/vähättely istuu suomen kansallislajien top 3:sessa tiukasti. Sinällänsä osuvaa että kommentti tuli Hervannan pimeimmästä peräkammarista.
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Yksi lisää "väärin kiitelty'" morkkaaja. Rajalasta tänä keväänä ostetun käytetyn rungon takuukorjaus, 2 1/2 kuukautta. 1kk meni "Rajala" pajassa, ja loput JAS:illa. -Pitkästä JAS jonosta varoittelivat ihan alkajaisiksi. Kamera ja siihen kuuluvat lisävarusteet palautuivat viikon välein, kahdessa erässä. Laturi ja vara-akku jälkimmäisessä toimituksessa. JAS:in kanssa käytettyjen ostot onnistuneet kiitettävästi, samoin kuin Rajalasta uusien ostot. Rajalan käytettyjen kanssa ollut aina saikkaamista. Pitäisi pikkuhiljaa jo uskoa huonoon tuuriinsa.
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Vein Canonin 6D:n tsekattavaksi ja putsattavaksi JAS:iin, kun siitä ei ole koskaan putsattu edes kennoa. Pari päivää siinä meni. Epäilen, että noissa pitkissä huoltoajoissa on ollut kyse heikosta varaosien saatavuudesta tai vaihdosta tehdastakuuna...
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Kyseessä oli käytetyn objektiivin korjaus joka oli rajatapaus omastakin mielestä että meneekö takuuseen vai ei. Hienosti suhtauduttiin heti alusta pitäen ja homma tuli kuntoon. Minulta ainaki peukut ko yritykselle. Suomalainenhan on sellainen kade että maksaa ite viiskyt euroa siitä ettei naapuri saisi satasta.
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Suomalainen, onneksi nykyään vähemmän, on sellainen että kehuu ravintolassa vaikka ruoka olisi paskaa ja kokee olevansa etuoikeutettu kun kerrankin saa asianmukaista palvelua, toisaalta ei kestä tätä hyvinkohtelua ja epäilee tulleensa huijatuksi ja menee kostoksi polttamaan naapurin ladon.
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Vuosia vuosia sitten oltiin vaimoni kanssa syömässä jo edesmenneessä Planet Hollywoodissa, nälkä oli karmiva joten syötiin vaikka ei kummoista ollutkaan. Tarjoilija tuli sitten kysymään maistuiko, kerroimme, että ei ollut hääppöistä, turhan kylmääkin, vastaus oli: "kiva kuulla, tervetuloa uudelleen" heräsi epäilys, ettei hän tainnut kuunnella mitä sanoimme vaan toisti koulutuksessa opetettuja fraaseja
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Ja palvelu voi olla myös hyvää, vaikka vastaus olisi kielteinen. Kysehän on pitkälti sopimuksen tulkinnasta, missä asiakas ei ole aina oikeassa. Aika usein ihmisen vaatimukset ylittävät hänen ymmärryksensä oikeuksistaan, ainakin täällä valitus-Suomessa. Vian täytyy olla jossain muualla.
Vs: Rajala ja JAS tekniikka Jos takuukorjaus ei ota sujuakseen, niin ainahan voi purkaa kaupan. http://www.hs.fi/fingerpori/s1306039699079
Re: Rajala ja JAS tekniikka Nykyäänhän Rajala lähettää kaikki huoltotyönsä Viroon. Siellä siis viralliseen maahantuojan huoltoon, mutta asiakkaalle tämä kostautuu pitkinä toimitusaikoina. Miksikö? No siksi, että Rajala ei halua toimittaa kilpailijalleen JAS tekniikalle yhtäkään (huolto)työtä. Eli lapsellisten määräysten takia kuluttaja kärsii loppuviimeksi. Viron Overallilla ei ole aivan niin laajaa huoltomekaniikkaa, kuin JASsilla, joten pahimmillaan kamera lähetetään takaisin Suomeen ja sieltä takaisin Viroon. Jos huoltotoimenpide ei siellä onnistu. Muuten en tästä tietäisikään , ellei mukava (asiakasta arvostava) asiakaspalvelija Rajalasta olisi kertonut tätä. Tiesi, että minulla on kiire ja tarvin töitä varten kamerani. Ehdotti, että lähetän kameran itse suoraan JASsille... Ja kas, kamera tuli 4:ssä päivässä takaisin.