Täntyyppistä potrettia en ookkaan ennen kuvannut. Enkä miesmallia. On ihan eri jutut mallinohjailussa kuin naisille. No, jostain kai sekin on aloitettava. Tila on sellanen kasvihuonemainen kahvila. (Kahvila Ansari Tampereella), Melkeen pilvinen päivä ja äärettömän tasainen valo.
Juuri tällaisista tasaisista valoista A.Adams teki pimiössä aivan loistavan kontrastikkaita ja hienoja vedoksia. Mikä ettei lisäisi tähänkin kontrastia ja keskitettyä valoa vaikka juuri kasvoihin ja taustoista pois, digipimiössä vieläpä nopeaa ja helppoa! Hyvä asento ja kiinnostava kuva, persoonallisuus hyvin esillä!
tästä tehtiin nyt tällaista pehmeämpää tyyliä. Filkalla on (vielä kehittämättä) muutama ruutu joista väsätään sitten jotain erilaisempaa.
tästä tehtiin nyt tällaista pehmeämpää tyyliä. Filkalla on (vielä kehittämättä) muutama ruutu joista väsätään sitten jotain erilaisempaa.
(Jos kyseessä on potretti eli muotokuva, ei sen kohde ole "malli", vaan ihminen, henkilö ihan itse ja itsenään, eikä mallintamassa jotain...)
Mies vaikuttaa ammattimallilta vaatekuvastojen maailmasta. Katselin muutaman ruudun eteenpäin. Katse kertoo minulle tämän - se on sellainen joka ei kerro itsestään, ihmisestä, vaan on opetellut olemaan neutraali pinta katsojalle.
Joo. Äkkiä katsoen. Kirja peittää niin ovelasti vartaloa, että on katsottava kahdesti. Pään kallistus vahvistaa illuusiota kapeasta vartalosta.
Illuusioko se onkin. Minä olisin vannonut, että kuvissa tosiaan esiintyy suhteellisen hoikka mies. Ilmankos Jarza osaa niin hyväillä naista kuvillaan.