Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Kuukkeli antaa "wlan pätkii" haulla aika paljon linkkejä. Liikaa jotta alkaisin kahlata ;-]
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Ja niin, johan mä pohdin sitä vaihtoehtoo että on ostettava pitkä piuha sieltä telkkarireijästä tulemaan toiseen makkariin, jotta ton boxin saa lähellekään tietokonetta... Köyhä yksinhuoltaja ei osta mäkkejä noin vaan.
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Vippaa G menemään kipase N tilalle niin saattaisi ehkä noilla tikuillakin toimia. ännien hinta on tipahtanut aika mukavasti tämän vuoden puolella joten mikään iso investointi ei ole kyseessä.
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? G=54mbs N=300mbs N on uudempi ja tehokkaampi. Signaalin kantavuus on myös parantunut tuosta G:stä. Pääasiassa Mimo:n ansiosta joka mahdollistaa useamman antennin lähetyksen eri tajuuksilla.
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Onko nuo taaksepäin yhteensopivia? Läppäreissä kun on kiinteitä wlaneja.
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Ovat yhteensopivia. Pcmcia paikkaan saa myös N-kortteja muutamalla kympillä jos nopeutta kaipaa.
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Joo! http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=50&t=112383&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Samoin vaimolla meillä, mutta mulla ei duuniläppäri, että on nää "hauskoja" vermeitä, perkele
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Mäkki kotona on ihan tava pöytäkone, ei läppäri. Ihan iso ja kamala laatikko . Näyttö on tosin ihan kiva. Näppis on ihan oudohko kylläki ja muutenki käyttis, mutta oppii kait tota joskus, kunhan uskaltaa näpelöidä koneetta.
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Mää taas ajattelinjotta nostan nyt nopeutta kun halvalla saapi, ja kävin katsomassa omista tiedoista -vänkää jotta olisi 10/2 nopeus, vaikka tuntuu hitaammalta kuin aijemmin kun oli 2/512. No testi, http://kuivuri.pp.htv.fi/speed/ sanoi jotta 1774 kbit/s. Ei IHan 10 megaa kyllä ;-)
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Tämä Wlanin läpi läppärillä, ZyXell 600- sarjaa ja broadcomm sisäinen wlan : 3879 kbit/s.Onko tämä nopea vai hidas, en tiedä, terv. Higg
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Keskiarvo: 96128 KB ladattiin ajassa 8.35 sekuntia, siirtonopeuden ollessa 92045 kbit/s Piti pistää piuhalla kiinni kun boksi jaksaisi vain puolet tuosta. Pitäisi itsekin ostaa sellanen N-sarjalainen niin saisi yhden piuhan taas jaloista pois pyörimästä. Ja näin se pippeli venyy
Vs: WLAN... osaaks kukaa neuvoo? Mulla taitaa olla edelleen se aikoinaan tilaamani 2/512 päällä, tuskin mulla modeemi ja tikku tuota rajoittaa...vaikka voishan sitä koittaa, onhan mulla koneessa myös adsl-kortti.