Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

kierre

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Pii, 13 Huhtikuu 2013.

1. Pii

Pii

4 011
    0
    0
    .

Liitetyt tiedostot:

2. Vs: kierre

Mukavat, hillityt sävyt. Varjo seinässä on jopa mielenkiintoisempi kuin portaat itse. Itse asiassa voisi toimia neliönäkin?

3. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38
    Vs: kierre

Ihan hieno.
    Itse olisin kyllä siivonnut ton vasemman ylläkulman pois ehkä myös tiukempi rajaus.

4. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48

Tykkään.

5. TKa

TKa Well-Known Member

2 978
    238
    63

Muodot, varjot ja värit tekevät kuvaan jännitteen. Mielestäni oikea sinininen laita sopii hyvin mukaan.

6. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83

Toden totta. Jo pelkästä portaiden varjosta ja oikean laidan sinisestä saattaisi rakentua mielenkiintoinen kuva.

7. markku55

markku55 Active Member

Hyvä kuva, itse olisin rajannut hailukan vinon viivan oikealta alhaalta ja vasemman yläkulman myös pois, siis vaan kaventamalla kuvaa, mutta toimiihan tuo näinkin.

8. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Pienellä viilaamisella/suoristelulla oikein kiva kuva. Viilaukset osin jo edellä sanottu.

Tykkään kyllä.

9. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Minusta Piillä on usein kivoja kuvia joista syntyy tunne, että saisi oikein hyviä kun vähän kuvankäsittelisi. Tässäkään ei ole paljosta kiinni. Pieni terävöitys ja ehkä kontrasti säätää. Itse myös kloonaisin pois vasemman yläkulman ja oikean alakulman häröt, sillä tämän kuvan idea on yksinkertaisuudessa.

10. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vähän samaa mieltä muiden kanssa.
    On sen verran graafinen kuva, että tiukempi rajaus ja kontrastia lisää, niin avot.
    T Jukka

11. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36

Kyllä rajaus on kohdallaan. Toi oikean reunan sinisemmän sävyinen seinän pätkä tukee tota varjoa kun ne on saman sävyiset. Samaa mieltä että vähän pitäis siivota noi kulmat. Sitten olis wow.

12. Vs: kierre

Hienosti huomattu sini-punakierre. Haileen punainen näyttäytyy seinälle heijastettuna haileen sinisenä, sulhasen kierteen muodot taitavat muuttua ajan mittaan. Kulman takaa me toivomme löytävämme aina jotain ryhdikkäämpää. Ihan suotta, DNA ketjut on kunnossa. Aurinkoisella puolella nousevaa seinälinjaa, kulman takana ja varjossa tasaista sellaista.
    Hyvin nähty.

13. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Oikein paljon kiitoksia ystävällisistä kommenteista.

Myönnän syyllistyväni (useinkin ) "huiskintaan". Motivaatio viilata kuvia joita ei tarvitse ja joita ei ehkä kukaan edes huomaa on ollut pieni.

Tämä kommenttisarja kuitenkin sai minut ajattelemaan asiaa hiukan enemmän: minäpäs suoristelin ja viilasin ja säädin hiukan koska todellakin te ansaitsette sen sillä, että vaivaudutte kommentoimaan. Paljon kiitoksia =D

Liitetyt tiedostot: