Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Who's next lab

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Heli, 6 Syyskuu 2009.

  1. m1xer

    m1xer

    359
    0
    0
    Vs: Who's next lab

    Huomaa että PunainenPeili ei tunne mitään mitä ei ensiksi guuglaa vaikka voisi erehtyä että tuntisi/tietäisi. Tämän voi helposti todeta stekkaamalla "kaikki" hänen kirjoitukset, siellä ei ole ensimmäistäkään kommenttia "teknisistä" asioista joista hänellä olisi oikeasti omaa kokemusta, sieltä löytyy sen sijaan +10k viestiä mutua ja guuglen copy pastea :)
     
  2. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Vs: Who's next lab

    Hä, jaa mikä krossijuttu?  :)
     
  3. evis

    evis Member

    498
    0
    16
    Vs: Who's next lab

    Vieläkös Wo's Next kehittää vanhaan tapaan diaa eli voi lähettää kirjeessä filmit ja paluupostissa saa diat kotiosoitteeseen? Ainakin google tuntee vielä firman mutta kysytäähän vielä täältäkin.
     
  4. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 259
    47
    48
  5. evis

    evis Member

    498
    0
    16
    Vs: Who's next lab

    Ok, linkin mukaan jäljelle jää Telefoto, Fotoyks ja Paijula joissa ainakin kahdessa jälkimmäisessä nettisivuista voi päätellä että kehittävät diat itse. Hintakin käytännössä sama. Telefoto lähettänee?? tosiaan filkat eteenpäin perusteena se että paluurahti sisältyy hintaan.

    Harmillista, olin wnl vakiasiakas pitkään tuossa joku vuosi sitten mutta ajan täytyy mennä eteenkinpäin.
     
  6. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 259
    47
    48
    Vs: Who's next lab

    Muistaakseni Eiri tekee Telefoton värikehitykset, MV-kehitykset taisivat tehdä itse.