Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Who's next lab

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Heli, 6 Syyskuu 2009.

  1. smn

    smn Member

    72
    1
    8
    Vs: Who's next lab

    Kun olin filmejä jättämässä ero kiireisellä ja vähemmän kiireisellä oli ilmeisesti pitääkö kaveri safkiksen nyt vai painuuko suoraan pimeään. Olin liikkeessä käymässä puolen päivän aikaan ja jokatapauksessa olivat valmiina samana päivänä.
     
  2. Ihmemies

    Ihmemies Member

    454
    6
    18
    Vs: Who's next lab

    WHN on ihan asiallinen, itse siirryin siihen vissiin vuosi sitten kun meni hermo ensin Eiri Kuvan "hintoihin" ja myöhemmin Color-Kolmion "laatuun". WHN:stä saa hyvää jälkeä kohtuuhinnalla, joten sitä suosin. C41 & E6 kino&keskari 6e/rulla, erikoiskehitys 10e/rulla. 1/3osa aukon tarkkuudella onnistuu, kerran tuli vahingossa kokeiltua moista :)

    Täytyy vaan toivoa, että asiakkaita riittää, niin ei tarvitse panna lappua luukulle.
     
  3. Vs: Who's next lab

    Nopeus oli kyllä hämmästyttävä.
    Näköjään heitin perjantaina postilaatikkoon eli lähtivät vasta maanantaina (!?) ja tänään oli jo negat kotona.
    Muutenkaan ei mitään negatiivista sanottavaa.
    Who's next sai siis uuden asiakkaan.
     
  4. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Who's next lab

    WNL sätkyttelee kuulemma ainakin seuraavat viisi vuotta. Joten sinne vaan filmit ja diat. Itse kävin hakemassa kasan laakadiaa juuri tänään pois. Kaunista jälkeä vaikka on vuonna -99 mennyt jo vanhaksi (ainakin jos valottaa oikein :) ). Säilyy hyvin pakkasessa.
     
  5. Vs: Who's next lab

    Voin omasta puolestani myös kehua paikkaa.
    Postia sitä vastoin en, joka hävitti 12 rullaa dioja matkalla Who's nextiin. Who's nextin puolesta tehtiin mitä saattoivat, mutta kun ei löydy, niin ei löydy :(
     
  6. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Vs: Who's next lab

    :( :(

    Jälkiviisastelua, mutta ei koskaan saisi laittaa kaikkia munia samaan koriin... Kodachromet olivat aikanaan loistavia etenkin reissatessa. Joka filkka yksittäispussissa ja postitus yleensä vähän eri paikasta. Samoin suomen sisällä fujin filkat kehityspusseineen...

    Mä olen ulkomailta lähetellyt mv-filkkoja kotiin odottamaan kehitystä 5 rullan erissä, suuremmissa en ole uskaltanut.
     
  7. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Who's next lab

    Jumankauta, toi ahistaa :(
     
  8. Vs: Who's next lab

    Pistetään tänne nyt vielä noi hinnat mitkä tiedän, niin ei tarvitse niiden puutteessa WNL:lle soitella tai jättää kokonaan lähettämättä.
    E-6 maksaa 6€/rulla. Sama hinta kino ja 120.
    C-41 220 rullalle 10€
    Postituksesta ottaa 2,50€ ja hinnat sisälsi taskut, mitä joku täällä vissiin aprikoi.
     
  9. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Who's next lab

    Ja 4x5" laaka 3€/kpl dia ja nega
     
  10. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Who's next lab

    Taitaa olla kinotkin sen 6e / värikehitys, vaikka en ookkaan hetkeen ko. puljussa kehityttäny...
     
  11. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 411
    1 065
    113
    Vs: Who's next lab

    eräässä liikkessä pyydetään 13x18 laakasta 7,9 e,saisiko jostain huokeammin?
     
  12. Vs: Who's next lab

    .
     
  13. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Who's next lab

    Kesälomista ei tietoa, eilen ainakin oli vielä pystyssä, ja puheista olettaisin ainakin ensi viikon olevan pystyssä.
     
  14. Vs: Who's next lab

    .
     
  15. Vs: Who's next lab

    Pystyssä on ja 5.7. sanoi jäävänsä lomalle kun viimeksi kävin. Joskus elokuussa takaisin täysipäiväisesti..
     
  16. pb76

    pb76

    777
    0
    0
    Vs: Who's next lab

    Oliko puhetta milloin käy lomalla pyöräyttään rullia?
     
  17. Ihmemies

    Ihmemies Member

    454
    6
    18
    Vs: Who's next lab

    Ekan kerran ehkäpä 13.-14.7, toista päivämäärää en muista.. 2x.7, eli pari kertaa ainakin käy. Käytännössä +1 viikko toimitusaikoihin loman aikana.

    Täytynee varmaan vain kuvata ja kärvistellä kehitystä odottavien rullien kanssa, ei kai noilla kuvilla niin kiire ole... :D
     
  18. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 268
    47
    48
    Vs: Who's next lab

    Mitäs hiton järkeä täällä on huhuja aukioloajoista muodostella? Jos on tarpeita niin soitelkaa Ollille nroon 050-4677032. Jos soittojen määrä alkaa häiritä loman aikana niin kyllä fiksu yrittäjä ymmärtää jättää viestin vastaajaan. Ensimmäinen joka on soitellut vois tietty ystävällisesti jättää tiedon tarkoista aukioloajoista tähän ketjuun.
     
  19. Ihmemies

    Ihmemies Member

    454
    6
    18
    Vs: Who's next lab

    Ei kun ihan faktaa tässä tarjoillaan. Herra päällepäsmärin vitutuksen laskemiseksi jaksoin dyykata paperin esille:

     
  20. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Who's next lab

    Kaikista kovinhan olis edes simppelit nettisivut josta asian voisi itse tarkistaa uusikin asiakas...