Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Table cornerista

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana M Ouvinen, 22 Huhtikuu 2005.

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Noni, aika hyvin valaistu toi kohde ja sommittelultaan toimiva kuva myös. Onhan noita sun pyöräkuvia kiva katsella, hyvää materiaalia suurin osa mitä olen nähnyt kuukausien saatossa.

2. Comax

Comax

40
    0
    0
    Valaistuksesta johtuen minun silmiini toi pyöräilijä näyttää kuvaan päälleliimatulta/epäaidolta. Kaverin värit on mielestäni liian karkit ympäristöön nähden, toki tuolla tavalla kohde tulee selkeästi esiin.

Sommittelusta sen verran, että kaveri on mukavasti ilmassa ja ei sekoitu taustaan. Toisaalta kuvakulmaa muuttamalla tästä mielestäni saisi paremman, ettei kaveri ole tippumassa suoraan tuohon nokan alla olevaan puskaan. Tiukempaa rajausta pystykuvaan voisi tietenkin kokeilla, siitä en tiedä muuttuisiko tämä paremmaksi.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tämä taisi olla niitä salaman testikuvia? Jotenkin jäi sellainen muistikuva toisesta foorumista. No jaa-a ihan ok, ei oikein kolahda mutta ainakin se salama toimii oikein hyvin. Jepujep.

4. deani

deani

69
    0
    0
    taisin kommentoidakin tätä kuvaa dc.netin puolella.mutta,mutta,mä tykkään kyllä tästä kuvasta, vetäjä on mukavasti puurajan yläpuolella, kohde on valaistu hyvin, pyöräilijällä on rento bounaus ja luultavastikin kuva on otettu juuri oikeaan aikaan, sillä enpä usko, että tosta paljon korkeemmalle on päästy..missäs päin muuten tää parkki on? Savelan parkki?

-Pekka

5. Savelasta juu..