Ja mun pitäisi kyllä juoda enemmän kahvia, sen verran zombijoukkueenjohtajalta näytän, että vahakabinetti lienee paras työpaikka johon kannattaisi hakea ;-D
Jaa siellä soittoruokalassa? en tuota oikein itse kans hahmottanut... Pari kuvaa vielä lisäsin kans juu sekaan just...
Jaa siellä soittoruokalassa? en tuota oikein itse kans hahmottanut... [/quote] eiks se harjoitellut niiden valopallojen esiin saamista? siitä veitsestä?
Jaa siinä? heh, en edes tarkistanut mikä kuva oli kyseessä... tais kuvailla vaan jotain maisemia? ;o)
Hahhaa. Tuos kuvat Pete x 2 ja Sami: www.kuvakonttuuri.fi/mantsala/mantsala.html Ah, peritavallista :-/, mut ite diggaan tuota Samin kuvaa. Ku mä en ollu muutenkaan oikeen kuvaustuulella, oon ollu huonoil fiiliksillä vähä liian kauan.
Juu laittakeehan muutkin kuvajaisianne esille... itsekin koitan huomenissa kans katsella lisää tuonne... kaik on kyllä jo koneella konvertoitu mutta loput sähläämiset votosopin kanssa vääntelen huomenissa...
Huomenna tulee, tänään ei jaksa eikä viitsi vääntää. Ei noita kyllä montaa tullut otettua, liian kylmä. *brr*
Ääh, kolme kuvaa vielä väänsin sinne lisää... Josko nyt ymmärtäis jo lopettaa... http://samfun.1g.fi/kuvat/Mantsala170905/
Katoitko mun kuvat? Tuolta linkistä ylempää. Se kuva susta on aika kiva vaikka taustalla onki vähän puhki.
Juu katsoin, liikaa itsestäni ei kuvia olekkaan, paitsi jurriakuvia, eikä niitäkään hirveästi... joo ja omissa kuvissa on aika paljonkin puhki... /