Äh, toivottavasti nyt ei kuitenkaan... Mä vähän odotan sitä Peetin "haikiita", josko siitä ois tullu jotain. Tais hällä olla toinenkin ihan kohtuullinen...
Kamalan näköistä porukkaa minun digini kortilla. En julkaise kuvia tai zombien liitto käy päälle ;-) Kuvaajassa tuskin oli vikaa ;-)
Jep, kuvat omasta kamerastakin parasta aikaa prosessissa tekeytymässä ;o) Mielenkiintoisia, sanoisinko... Niin ja Heli, on susta jokunen kuva mullakin P
No juu, kyl mä huomasin, että säkin osoitit mua kameralla jossain vaiheessa, mut sä et näyttäny niitä mulle ;-). Mites se ryhmis?
kiitos porukalle minunkin puolestani! ajoin kotiin karseessa jysärissä, nyt helpottaa ja saan kohta muutaman kuvan - ties minne
Niin kato hulluja on pidettävä jännityksessä... Laitan tuossa kun ehdin ne katseltavaks varmaan suunnilleen kaikki ja ilmoittelen sitten linkin. Ryhmikset o kyllä ihan porukkaa kuvaavia =oD
Ai se Pas... eiku Pentax? ;-) Mun yhdeksästä(!) digijärkän kuvasta yksikään ei säätynyt deletoinnilta.
Elähän murahtele, tai pistän tulemaan ilman sensuuria. Joo ei, kunhan vääntelen vähän noita, niin saat mailina ensin itselles.
mun uuden ihanan namun ekat palat, tältä päivältä siis, olkaa hyvät: edit: onks toi viimenen liian sekava? 1. 2. 3. 4.
Pari kuvaa ens alkuun, pitää koittaa sohia noi kaikki n. 65 ruutua valmiiks kun ehtii... http://samfun.1g.fi/kuvat/Mantsala170905/008samifunkecrw_9134.jpg Elkee sitten välittäkö jos värit ym. on sotkua, tän koneen näyttöö ei oo kalibroitu jne. ja kun varsinainen työkone on telakalla...