Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Wanhat camerat 17.9, Mäntsälä

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Anonymous, 7 Syyskuu 2005.

www.fototekniset.fi

Sieltä löytyy huolto ainakin....

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Täytyypi ottaa tää lista mukaan ja ettiä ihmiset käsiin. Ossin kans asiasta olen jo jotain pientä höpissyt mutta en tarpeeksi. Enköhän mä Ossin luo suuntaa askeleeni ihan ensimmäisenä.

2. Tiedotus, jota saa levitellä

Mäntsälässä piti olla stereoesityksiä, mutta esittäjä joutuikin duuninsa takia äkkimatkalle Lontooseen, jossa on sununtaihin saakka. Toivottavasti tämä ei lannista kenenkään paikalle tulohalua...

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Re: Tiedotus, jota saa levitellä

Ei lannista. Tulossa ollaan joka tapauksessa.

4. sf

sf

785
    0
    0
    Juu tarvii katsoo, näillä näkymin tuloillaan kyllä, onko omasta pesueesta sitten 1 vai 3 henkee jää nähtäväksi... joko tarvii Mikkelistä tuleville hommata pikkubussi? ;o)

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hei hoi Mäntsälään tulevat, mun porukka (minä, SpeedyPete ja Pauli) ollaan Mäntsälässä n. klo 11. Taidetaan lähes kaikki ollakin jo tuttuja, joten löydetään kyllä toisemme ja puhelinnumeroitakin on siellä sun täällä. Annamaijalla on mun tuntomerkit ja puhnro, joten sekin on hoidossa. Näemme huomenna!

6. peet

peet Member

764
    0
    16
    Mikkeli neuvottelee, tämän hetken tilanne lyhyen kaavan mukaan: "kylkaijoovoisollataisittenehkäeimutkuiten...." jne jne.

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kuten aina, mutta ilmaannutte jos ilmaannutte ;-). Tietty jos ilmaannutte niin Sami vois ottaa sakset mukaan ja katkasta mun tukan ;-D. No vitsi vitsi, ei sentäs.

8. peet

peet Member

764
    0
    16
    No, ainakin Sami ja minä ilmaannutaan, jotenkas siellä nähdään.

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Eiheivoiollatottaaa! Niinei, katotaan sit huomenna :) (en mä hymyile, mua ketuttaa... :-/ argh!)

10. peet

peet Member

764
    0
    16
    Mikä? Vielä voidaan perua ja korvata päivän ajelu kunnon ryyppypäivällä.

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kuspää-ääliöt liikenteessä.

12. peet

peet Member

764
    0
    16
    Aika raskaasti arvioitu, ethän ole kummankaan kyydissä ollut.

Edittivä: vai perustuuko yleisarvioon ominaisuuksista?

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jaaha, ja puhuinkos muka teistä arvoisista herroista? Missäs niin sanottiin? Lukase tuolta taistelukentältä kohtaa "top 10 jotka ottaa päähän tms."

14. peet

peet Member

764
    0
    16
    Ollaanpas sitä varsin humoristisella tuulella. Riippuupi miten yhtäsoittoa nuo edelliset lukee, vaikka en nyt oikeasti kuvitellutkaan meihin kohdistuvan. *hoh hoijaa*

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jos oisit äsken ollu liikenteessä niin säkin oisit humoristisella tuulella. Tosin kehnompi juttu on, ettei mua jaksa enää ketuttaa ;-). Pakko kait laittaa hymiöitä, jotta ette ota niin vakavasti. Haukottele sinä niin minä huokailen.

16. sf

sf

785
    0
    0
    Juu tullaan kyllä, Pete, mää ja kaks muutakin tulee, josko tuohon puoliskon kameraankin löytyis kans jotain hilpaketta, tai kakkuloihin ainakin tulppia tms... ja kakarankin sain puhuttua lähtee mukaan (ilmoitin sille että mennään...) ;o)

Niin joo, oli jo melkein hyvänmaun rajoissa toi vitsi saksista ja niiden mukaan ottamisesta... ;o)
    (Mikkeliin saapi kyllä aina tulla, jos karvoistaan haluaa eroon...):eek:P

17. Shred

Shred

49
    0
    0
    Tulipa sitten käytyä katsomassa vanhoja kameroita, tavaraa ja rojua oli paljon.
    Jotain hyödyllistäkin sentään tuli vastaan, sillä löysin 8mm Pelengin valmiiksi viritetyllä Nikon sovitteella.
    Peleng sopi suoraan D50:seen ja ainakin alustavissa testeissä tuntuu toimivan ongelmitta.
    Sitten kun olisi vielä aikaa kuvata...

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Niin tuli, kiitoksia seurasta porukallemme! Mukavaa oli nähdä ja tulipa jotain ostettuakin. Ai ni, ja jotkut jopa otti jotain kuvantapaisiakin. Saa nähdä josko jotain nähdään täs illan/vkl:n aikana.

19. Kiitos itsellemme! Kyllä me oltiin niin hyvää seuraa, mutta eihän se tullut yllätyksenä. Eikä tullut kaksimielisiä juttuja, eikä kuvia kuvaajista... ;) ;) Ehkä Heli susta tulee kuva jos toinenkin. Toivottavasti kukaan ei saanut ongelmia alapäähän kylmällä graniittiportailla istumisesta (vaikka väititte ettei ole mahdollista).