Kuuluisa M31-orkesteri soittaa 7.10. Haminassa Bar Tompurissa. Paikalla on taatusti ainakin yksi kuuluisa musakuvaaja, mutta hän saattaa olla enempi keskittyneenä tohon soittamiseen. Haluaisiko joku kuvata? Myös muuten voi tulla moikkaamaan - ja vaikka musaakin kuuntelmaan. Bändin uusimmat promokuvat ja pari muutakin löytyy musakuvista: M31 - m u s a k u v a t . c o m
Mä en ainakaan tuu kuvaamaan kun olen pikkusielu ja kademieli, kun fangio isoine vehkeineen aina hurmaan kaikki naiset PMMP - Poseeraus - m u s a k u v a t . c o m
Älä turhaan. Löytyy taatusti ainakin yksi, jota voisit kuvata ja jota minä en voi vehkeilläni hurmata: M31 - Sari - m u s a k u v a t . c o m
Olis varmasti ihan hauska tulla piipahtamaan, mut teknisesti toi Hamina ei ole oikein ohikulkumatkalla ... minhinkään
No eipä juuri. Bar Tompurista on Lappeenrannantien varteen ainakin puoli kilometriä! Jos kukaan ei tule, niin eipä mitään. Jos monta tulee, niin hyvä niin. Jos pelkkä Teemu (tai joku muu) tulee, hniin voidaan harkita ainakin ruoka- ja kuljetusavustusta. Ehkä jopa majoitusta, vaikkakin ongelmaksi ehkä nousee se, että mulla itselläni saattaa olla kuvauskeikalle lähtö aamuyöllä tai varhain aamulla.
Voisinpa vaikka huomenissa tarkastaa vuorokalenterista onko mulla vapaata tuolloin. Jos on, niin vois sitä vaikka sinne lähteä
Olis voinut tullakin bändikuvausta treenaamaan, jos olis vähän lähempänä. Rovaniemeltä on vaan vähän turhan pitkä matka. Tässähän haettiin huonoa kuvaajaa, niin ei olis ollut turhia paineitakaan
Tosi hyvin, ehkä paremmin, kun tulikävely, missä olin äsken. Vähän jalkapohjia kirvelee. Joskus klo 22 ihmeteltiin, kun pitsaa vedettiin siellä keikkapaikalla, että tilanne on tasan. Sekä henkilökuntaa, bändiläisiä että yleisöä on yhtä paljon. Siinä klo 23 kuitenkin yleisöä alkoi sitten olla selkeästi enemmän kun näitä muita. Eka setti soitettiin. Se oli ihan jees. Tokan setin tokassa biisissa homma kuitenkin lähti todella käyntiin. Ainakin niin minä sen koin. Ja sen jälkeen meno oli tosi mahtava. Vuosien kokemuksen myötä olen oppinut, että ei encoreja kannata hurjasti soittaa. Vedettiin normaalit kaksi, mutta kun yleisö ihan tajuttomasti huusi ja hakkasi, niin pidin pienen puheen, että teemme poikkeuksen ja soitamme vielä yhden. Ja kivaahan se oli. No se roudaaminen, se on sitten toinen juttu. Yksi kameralaukkulainen oli paikalla. Todella pieni ja hiljainen - mutta sitäkin söpömpi. Olen melkein 20 vuotta näitä bändihommia leikkinut, mutta aivan selvää on, että mimmi otti kyllä parhaat live-kuvat, mitä minun bändeistä on otettu. Kuvasi sekä minun laitteistolla että omallaan. Toivon näkeväni niitä MV-filmille otettuja kuvia myöhemmin. Oman kameran kuvat on tässä koneella. Itse maltoin keskittyä showhun. En ottanut yhtään bändikuvaa. Eli tosi iso kiitos vielä sulle kuvaaja! Jos uteliaisuuden määrä on suunnaton ja kuvaajalle käy, niin ehkäpä laitan jonnekin tänne pari kuvaa. Tai ehkäpä tämä kuvaaja laittaa.
Oolrait, tässä pari kuvaa. Kuvaaja haluaa ilmeisesti yhä pyhyä tuntemattomana, mutta vastasi kyllä mulle, että voin kuvia esille laittaa. Bändin muiden jäsenten kanssa en ole jutellut, ettekä te heitä tiedä, joten laitan vaan kuvia, missä olen mie. Koska kuvat eivät ole mun, ne eivät ole esillä arvosteumielessä, mutta kaikki keskustelu on toki salittua. Eli mie. EDIT: Jaahas. Eli eipä tähän saa näköjään laittaa jpg-päätteisiä tiedostoja. En siis osaa liittää tähän tiedostoja eli että näin. Kuviin ja gallerioihin en kuvia viitsi laittaa, kun eivät ole mun ottamia.
Sinun lakisi on minun sanani: http://www.kameralaukku.com/portal/...52&sid=f1e83e5853be13782b5bb6145254df4d#32352