Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Wanhat camerat 17.9, Mäntsälä

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Anonymous, 7 Syyskuu 2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Otsikko muokattu viestien mukaiseksi.

    Keskustelua tästä tapahtumasta: Sivua ei löydy
     
  2. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Eikös seuraavana viikonloppuna ole Mäntsälässä se vanhojen kameroiden juttu? Silloin meinasin itse paikalle kurvata (ellei nyt jotain esteitä ilmesty).
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taitaa olla, mutta minä olen silloin Pietarissa.
     
  4. Re: Henkilökuvausta hylätyssä tehtaassa 10. tai 11.9.

    mulle sopii kumpikin päivä ja lähtisin mieluusti mukaan.
    entäpä mallit? löytyykö sopivan kokoisia ja -karvaisia?
     
  5. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ne/Me jotka mennään Mäntsälään kattelee vanhoi kameroi niin mehän voidaan mennä pitää sen jälkeen ihan oma sessio :)!
     
  6. mikäs tää vanhojen päivä oikein on? sinne myös :D
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taitaa olla parempi, että jätetään tämä väliin ja pidätte sessiot sitten samana päivänä, kun se Wanhat kamerat on.
     
  8. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    tuommonen: Sivua ei löydy

    Sinne on menossa ainakin jokunen täältä.
     
  9. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Missäs tuo hylätty tehdashalli sitten on?
     
  10. näyttää hauskalta! taidanpa laittautua sinne heti kymmeneksi.
     
  11. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Älä ihan vielä kymmeneksi. Mieluummin vasta klo 11. Kyllä sinne ehtii. Kolmeenhan se on auki. Munki pitää katella, josko sieltä löytyisi jotain pientä kivaa.
     
  12. no mä oon aina vähän malttamaton... liian aikaseen joka paikassa. kiva tavata sit siellä.

    keitäs täältä on muita tulossa?
     
  13. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 444
    432
    83
    o/


    tod.näk.
     
  14. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Speedy Contzales (speedymacci) myös mun kyydis ja ehkä Alis. Ehkä myös Arttu.
     
  15. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Täytyy kattoa jos pääsis, kyytiin mahtuisi max. 4 hlö. Täytyy varmaan puhua kotona vähän etukäteen.
     
  16. Harmi, että olen Tallinnassa kokouksessa samaan aikaan, eli tänä vuonna en pääse mukaan koeajoihin ;)... ...mutta ehkä semmoiset pitäisi järjestää jossain muualla. Toisaalta, ei tuolla romukasassakaan kyllä mitään kovin kummallisia 'uutuuksia' ole - 4"x5" -kardaanilimppu ja 115-millinen Grandagon ja jotain muuta pientä, mutta Helillä on kuulemma jotain uusia panoraamahärpäkkeitä.

    Pekka H
     
  17. alis

    alis

    117
    0
    0
    Perskuta, en saanut ketään tilalle vuorooni, joten spr vuoroni alkaa lauantaina 10 aikaan :(, pitäkää hauskaa ja ostakaa hyviä kuvakameroita. (Harmittaa hemmetti kun just piti jotain wanhempaa ostaa :((
     
  18. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Pekka, et saa! Just ku mulla ois ollu asiaa! Linusta on Schneiderin linssistä laukaisin risa ja oisin toivonu siihen jotain neuvoa... :-(
     
  19. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Ketähän tuonne lopulta oikein on tulossa? Viime lauantain tilanne oli, että täältä olisi 3 äijää lähdössä.
     
  20. Saattaapi olla, että Mäntsälästä löytyy neuvojia ja korjaajia: Asikaisen Ossi (tietenkin, oli aikaisemmin Tannerhuollossa), Poutalan Seppo (Kamera-Seppo), Kelotien Jukka (aikaisemmin Eirillä, nykyisin Fokalla), Mustonen & Laine jne. Jos kaikki eivät sattuisikaan ehtimään, niin ainakin pari kolme ammattilaista on tuosta porukasta paikalla (ja ehkä muutama muukin kameroita korjaillut).

    Pekka H