Vs: Alakulo Mielenkiintoinen kompositio, valaisin ei aivan valaistusta minulle, täytynee pohtia sen merkitystä alakuloon varsinkin kun se on päällä. Hahmo voisi olla vähemmänkin valaistu tai sitten reilummin. Nyt minulle tuli tuntu että jotain ehkä uupuu vaan mielenkiinoinen kuva niukoilla elementeillä.
Vs: Alakulo Ei jeevana. Sehän on joku ikean säästölamppu vai mikä lie. Nyt marssit kauppaan ja ostat hehkulampun ja otat uuden kuvan.
Vs: Alakulo Alakulona en tätä näe mutta mielenkiintoinen kuva silti - laitetaan tähän väliin se, mikä häiritsee , eli selkään tuleva varjo-kiemura - mutta mielenkiintoinen kuva siis ja erityisesti tuo, että lamppu näyttää alkavan ilmasta, kierrevarsi - tai mikä lie näyttää sopivan vähäiseltä ..... juke - hehkulamppuja ei saa enää myydä.
Vs: Alakulo Ai jaa ! No ihan hyvä sitten - lankaviritys on nimittäin hyvännäköinen ja valon väri on mukava.
Vs: Alakulo Saksalaiset on ruvennut kiinasta tilaamaan lämpölamppuja. Ne toimii lämnmittimenä joten ei riko direktiivejä. Ja vanhoja hehkulamppuja on vielä monessa paikkaa kun hiukan kiertelee. Ja sitten on uusi ekohehkulamppu jota voi käyttää himmentimien kanssa. http://www.tekniikkatalous.fi/energia/ekohehkulamppu+korvaa+kaytosta+poistuvan+hehkulampun/a673325
Vs: Alakulo Eniten tässä hämää tuo selän varjo joka tulee visuaalisesti väärästä suunnasta, eli ei katosta roikkuvasta lampusta. Muutenkin tuo hahmo on vähän platkuksi valaistu. Mutta muuten tykkään kyllä pelkistetystä ilmeestä.
Vs: Alakulo Komppaan. Kuva on kiva, tai siis ainakin idea on. Jos kuvassa on valaisin, on tietysti loogista, että valo tulee sen suunnasta. Varjo lampun vieressä on aika luonnoton.
Vs: Alakulo tekijältään paras tähän asti nähdyistä. Kuvan rakenne ja idea mielenkiintoinen, ei välttämättä komppaa annettua nimeä. Tykkään tuosta kompositiosta jossa pyöreä selkeä lamppu korreloituu tuohon hiukka "ruubensmaiseen" naisfiguuriin. noitten varjojen kanssa olis voinut olla tarkempi.kuitenkin antaa lupausta ihan mallikkaasta jatkosta.
Vs: Alakulo Kyllä te oote tarkkoja Mut nä on just hyviä, kiitos. Minun idea tähän kuvaan oli että jättää lamppu kylmäksi (vaikka palaa ni ei valaise) ja valaista kohde hiukan salamalla.
Vs: Alakulo Ei pidä lannistua ja siirtyä seuraavaan vaan pitää yrittää vielä. No ehkä ideasi ei näkynyt kuvassa. Idea on sen verran hyvä että suosittelisin vielä jatkamaan kuvausta, tai paremminkin ennen kuvausta miettimään juuri niitä tekijöitä joilla tuon näkemyksen saa esille. Uskon että onnistut ja saat samasta jutusta upean teoksen.
Vs: Alakulo Just, jäämme odottamaan jatkoa mielenkiinnolla. Ainakin minulle tuo konsepti on hiukan outo: lamppu, joka ei valaise. Jos lamppu on noinkin hallitsevassa roolissa kuvassa niin... No joo. Odotellaan tosiaan ratkaisuja, ehkäpä juttu aukeaa.
Vs: Alakulo joo, kyllä jatketaan lamppusarjaa, filmiä sulamaan ja hehkulamppua ostamaan. tuli vähän ideoita.
Vs: Alakulo Simppeli ja toimiva valokuva, muutamia kertoja jo katsellut, eikä silmä ole vieläkään väsähtänyt kuvaan, minulle se on hyvän kuvan merkki ;D
Vs: Alakulo Joo hiililankalamppu olis hieno. Ja sitten himmennin että voi tehoa säätää ja jos henkilöön kohdistuvan valoakin voisi säätää....nam...odotan mielenkiinnolla.
Vs: Alakulo Mä jotenkin näen tässä eniten kovan tarpeen tehdä arttua, mikä on hyvä juttu sinällään sekin.