Myydään priimassa kunnossa oleva Konican M-mount sarjan selvästi harvinaisin objektiivi, M-Hexanon 35/2. Mukaan alkuperäinen vastavalosuoja, Konican pussukka objektiiville ja laatikot. Kuvanlaadultaanhan tätä objektiivia on verrattu Leican 35/2 Asphericaliin ja mekaaninen laatu on vähintään Leican tasoa. ** MYYTY ** Yhteydenotot yv:llä tai rinkautellen numeroon 050-3794 254 Koetan ehtiä ottaa kuvia tästä + muista myytävänä olevista kamoistani (Fuji GW690II + Nikkor-O 35/2) lähipäivinä. Tässä ainutlaatuinen tilaisuus ostaa hienossa kunnossa oleva objektiivi Suomesta. Maailmallakaan näitä ei paljoa liiku ja ne mitä liikkuu menevät kalliimmalla hinnalla.
Vs: Konica M-Hexanon 35/2 Seuraavia voi tyrkyttää vaihdossa: - Nikkor 16-35/4 AF-S VR - Samyang 35/1.4 (Nikon) Mahdolliset välirahat tapauksen mukaan.
Vs: Konica M-Hexanon 35/2 Uhhahhaa! Laatikot + paperit on muuten tallella ja hyvässä kunnossa, löysin ne just vkonloppuna. OVP!!!
Vs: Konica M-Hexanon 35/2 Kuvia lisätty. Kaupanpäällisiksi tulee myös B+W:n 46 mm F-Pro MRC-pinnoitettu UV-suodin omassa kotelossaan.
Vs: Konica M-Hexanon 35/2 Sen verran haluan kiusata sinua että eiköhän se M-Hexanon 60/1.2 ole kuitenkin se harvinaisin Konican M-mountin lasi
Vs: Konica M-Hexanon 35/2 Voi sentään. Hankalaa on Konican kaupittelu tässä maassa. Kannattaa vaihtaa strategiaa ja myymisen sijasta ostaa niitä lisää
Vs: Konica M-Hexanon 35/2 Juu, täytynee laittaa kohta RFF:lle ja Leica Forumille ilmoitukset. Kunhan laiskottelulta ehdin.
Vs: Konica M-Hexanon 35/2 Eikös se ole LTM-lasi, jos oikein muistan? No, 50/1.2 voi kyllä olla harvinaisuusasteeltaan samaa tasoa.
Vs: Konica M-Hexanon 35/2 Itse asiassa niitä Konican 60/1.2 laseja on kaksi, toinen wanha LTM-lasi ja toinen M-mountin lasi. Molemmat ihan riittävän harvinaisia Olen samaa mieltä edelläolevien kanssa siitä, että Suomi on hyvä maa ostaa erikoisempia M/LTM-mountin laseja ja huono maa myydä niitä
Vs: Konica M-Hexanon 35/2 Kappas vaan, tuosta M-bajonetin kuuskymppisestä en tiennytkään. Onko muuten 1999 tehty lasi jo wanha??? Olen muuten Berliinissä 8.-14.7., voin ottaa lasin mukaan
Vs: Konica M-Hexanon 35/2 Jaha, tervetuloa, ota mukaan vaan niin vertaillaan sitä tähän mun 35/2 Biogoniin johon olen suunnattoman tyytyväinen