Vs: Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle) Olisit voinut jättää tämän julkaisematta. Pikkupoika edellisessä postauksessa oli riemastuttava mutta tämä leikkaa senkin kuvan fiiliksestä siivun pois.
Vs: Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle) Tämä on ihan mopokone nykyään. Just näin uisteluveneen rannassa, jossa oli 2 kpl 250 hv koneita perässä. Itse purjehtisin mieluiten, mutta "onnistuin" luopumaan viimeisestäkin paatistani vuosi sitten. Nyt vain kajakilla meloskelen... Jaa, tuosta kuvasta herää kysymys: miksi? No, olen itsekin lataillut tänne viime aikoina jotain epäkuranttia Hyvää veneilykesää kaikille asian harrastajille.
Vs: Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle) No joo, jos uisteluveneessä on yhteensä 500hp, se on sama kuin purjeveneessä olisi 500hp apumoottori - minusta.
Vs: Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle) Niin minustakin Mutta pitäähän sieltä uistelemasta päästä nopeasti kotiin... Ihmettelen vähän näitä nykyisiä purjehtijoita, kun käyttötunteja koneelle tulee helposti 100 h vuodessa. Ei sitä pläkää ihan niin paljon ole... mutta kun se kryssiminen ei ole hauskaa Tai on kiire. Normaaliin foorumin tapaan keskustelu irtoaa alkuperäisestä aiheesta, ja vie ties minne. Saas nähdä.
Vs: Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle) KKK = Kaamea Keskeneräinen Keskisommitelma. Ja se siitä tällä kertaa
Vs: Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle) No joo, olet oikeassa, ei jatketa enää aiheen ohi, mutta jos purjehtija saa moottorilleen 100h vuodessa, niin hän ei ole purjehtija - minusta. Luoviminen on sitä kaikkein herkuinta purjehduksessa mitä tiedän, ainakin jos vene on oikeasti purjevene.
Vs: Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle) Normaaliin foorumin tapaan irrottaja ei tajua, että se ei ole mitenkään pakollista ja että foorumin toinelle osiolle on ihan vapaasti avattavissa perämoottorikeskusteluja.
Vs: Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle) Tavanomainen isojen poikien uisteluvene, 2 kpl 700 hp; Käytetyt Pursuit-veneet - Nettivene
Vs: Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle) Normaaliin foorumin tapaan joku kommentoi, ennen kuin huomaa polkaisseensa miinaan