Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 16 Heinäkuu 2014.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Itse pidän enemmän soutuveneestä.
    T Jukka

Liitetyt tiedostot:

2. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38
    Vs: Veneilijän ilonlähde (mutta ei minulle)

Olisit voinut jättää tämän julkaisematta. Pikkupoika edellisessä postauksessa oli riemastuttava mutta tämä leikkaa senkin kuvan fiiliksestä siivun pois.

3. markku55

markku55 Active Member

Samaa mieltä.

4. AnteroP

AnteroP Well-Known Member

1 099
    274
    83

Tämä on ihan mopokone nykyään. Just näin uisteluveneen rannassa, jossa oli 2 kpl 250 hv koneita perässä.

Itse purjehtisin mieluiten, mutta "onnistuin" luopumaan viimeisestäkin paatistani vuosi sitten. Nyt vain kajakilla meloskelen...

Jaa, tuosta kuvasta herää kysymys: miksi? No, olen itsekin lataillut tänne viime aikoina jotain epäkuranttia :)

Hyvää veneilykesää kaikille asian harrastajille.

5. markku55

markku55 Active Member

No joo, jos uisteluveneessä on yhteensä 500hp, se on sama kuin purjeveneessä olisi 500hp apumoottori - minusta.

6. AnteroP

1 099
    274
    83

Niin minustakin :) Mutta pitäähän sieltä uistelemasta päästä nopeasti kotiin... Ihmettelen vähän näitä nykyisiä purjehtijoita, kun käyttötunteja koneelle tulee helposti 100 h vuodessa. Ei sitä pläkää ihan niin paljon ole... mutta kun se kryssiminen ei ole hauskaa :) Tai on kiire.

Normaaliin foorumin tapaan keskustelu irtoaa alkuperäisestä aiheesta, ja vie ties minne. Saas nähdä.

7. Rutanen

Rutanen Member

667
    0
    16

KKK = Kaamea Keskeneräinen Keskisommitelma. Ja se siitä tällä kertaa

8. markku55

markku55 Active Member

No joo, olet oikeassa, ei jatketa enää aiheen ohi, mutta jos purjehtija saa moottorilleen 100h vuodessa, niin hän ei ole purjehtija - minusta. Luoviminen on sitä kaikkein herkuinta purjehduksessa mitä tiedän, ainakin jos vene on oikeasti purjevene.

9. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Normaaliin foorumin tapaan irrottaja ei tajua, että se ei ole mitenkään pakollista ja että foorumin toinelle osiolle on ihan vapaasti avattavissa perämoottorikeskusteluja.

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  11. AnteroP

1 099
    274
    83

Normaaliin foorumin tapaan joku kommentoi, ennen kuin huomaa polkaisseensa miinaan :)