Vs: Mitä naiset näkevät, hauska kuva. toivoisin kuitenkin, että tausta näkyisi selvemmin (esim. pilviä), nyt se on mielestäni liian valkoinen, patsaskin leijuu nyt ilmassa (oliko tarkoitus?).muuten kyllä hyvä idea.
Vs: Mitä naiset näkevät, Minä taas ajattelin jos taustaa olisi vähemmän... Liikuttelin näytöllä kuvaa niin, että se "kroppaantui" heti naisista oikealla olevasta selin seisovasta äijästä alkaen. Toimi niinkin ja lopputulos oli mielestäni selkeämpi. Hienon hetken olet joka tapauksessa ikuistanut!
Vs: Mitä naiset näkevät, On kiehtova ja nimi laittaa ajatukset lentoon, seuraava lause mitä miehet eivät, rakentaa päässäni jonkinlaisen ajatuksen naisten keskinäisestä jutusta. Se voisi olla joku näiden kahden mielestä mautoman paljastavasti pukeutunut toinen nainen? Pohjana mielikuvituksen tuoteelle "mitä miehet eivät" luo siis eriävän näkemisen, voi olla kyseessä joku ylikampauksen tapainen juttukin (vaikka sen näkevät toiset miehetkin? No paha sanoa kun en siis ole nainen, vaikkakin heidän kanssa elämä on tullt vietettyä ja vieläkin tulee ylläreitä tulkinoista No kiitos kuvat joka tapauksessa, eli pidin kaikin puolin.
Vs: Mitä naiset näkevät, Tuo erilainen rajaus kuulosti ihan hyvältä idealta. Mietin aika montakin vaihtoehtoa rajata (jälkikäteen) kuvaa, mutta tuo ehdotettu rajaus oikealta ei tullut mieleeni. Tässä tapauksessahan on ihan perusteltua jättää katseen suunasta tila pois, koska kyse on arvoituksellisuudesta katseissa. Vaalea puhkipalanut taivas johtuu kahdesta syystä. Ensinnäkin alkuperäinen kuva alivalottui hieman ja olen huono käsittelemään kuvia. Toiseksi juuri tuo että se patsas nousisi leijumaan. Kiitos kaikille kommenteista!
Vs: Mitä naiset näkevät, Ai niin, lisää kuvia samalta viikonloppureissulta osoitteessa: http://www.kuvaboksi.fi/julkinen/289cb+heikki-barcelona-18-2012008.html
Vs: Mitä naiset näkevät, Tosi hyviä kuvia sieltä barcelonasta olet ottanut! Sivusto häämainoksineen ei kuitenkaan tehnyt niille oikeutta.
Vs: Mitä naiset näkevät, Enkä ole varma, että kuvista kannattaa originaaleja internettiin laittaa. Varsinkaan jos itse tykkää yhtään kuvistaan. Sinänsä hienoa, että muutamia kuvia tuli katsottua aika paljon yksityiskohtaisemmin.
Vs: Mitä naiset näkevät, Sivusto nyt on mitä on, ainakin helppokäyttöinen, jos ei muuta. Voishan sitä jotkut omat sivutkin laittaa mutta haluaisin sitten sen verran hyvät etten ainakaan itse osaa sellaisia tehdä. Ja kyllä tykkään kuvistani, siksi niitä laitoinkin näytille Originaaleistahan ei ole kyse, vai mitä tässä yhteydessä tarkoitat sillä? Kiitokset kommenteista!
Vs: Mitä naiset näkevät, Jaa, ei ne ehkä originaaleja olleetkaan, 2.6 megapikselin kuvina. http://www.kuvaboksi.fi/mediaobjects/orig/pub/2008/02/02/8143010478535765798orig.jpg [QUOTE> [/QUOTE] Jaa, no juuei. Aivan homokommentti. Ja kuvahan on vähän heikosti käsitelty, mutta kyllä siinä on hetki ja idea. (Enkä siis väitä Jollillaa homoksi. Kysymysmerkki huutomerkin sijaan viittaa ylimääräisiin promilleihin kirjoitushetkellä, mutta sen sijaan että arvuuttelisin mahdollista kirjoitusvirhettä voisin koettaa vastata kysymykseen. Itse luulen useimpien kommentoineiden katsoneen nimenomaan kuvaa.)
Vs: Mitä naiset näkevät, En minäkään aina ole kännissä Selvinpäin nähty, kattokaa noita poikia tuolla oikeassa kulmassa, oisko homoja? Kirjoitusvirheitä ei tekstissäni ole, ainoastaan Oulun murretta.
Vs: Mitä naiset näkevät, On ne. Tai sitten ne on valokuvaajia, kun eivät näköjään ymmärrä katsoa naisten perään (mon. periin).
Vs: Mitä naiset näkevät, Eikö kysymys ollut mitä naiset näkevät, ei mitä te näette? Huomasitteko, että taustalla homot riitelevät, ei ihme, että naiset katsovat poispäin, vaikka siellä taitaa olla lisää homoja. Espanjan homojen kansallisilta?