Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Perjantai 3

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana turkkila, 15 Joulukuu 2005.

Näköala

et

1. Ilman koiraa tässä ei olisi mitään hauskaa. Nyt on sensijaan ikuistettu Tuskomaisen piilevästi hyrisevä hetkonen elävästä elämästä.

2. Totta, koira näyttää suorastaan inhimilliseltä ajattelevalta yksilöltä, vaikuttaa jopa viisaammalta kuin nuo muut tuossa kuvassa... ;)

3. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    No onhan se, katso nyt mitä kampauksia noilla ihmisillä on :D

Mutta on kyllä hymyilyttävä kuva.

4. Totta, ymmärsi jopa käydä haukkumassa jokaisen aluksen joka kiersi tuon Atlantiin kurottavan niemen :)

et

5. ar

ar

432
    0
    0
    Ehdottomasti, joka jätkä ihmettelee kun toinen nauttii näköalasta :)

6. Minusta on kertakaikkisen tylsää että malleja arvostellaan tyhmemmiksi kuin koira hiusmallin perusteella..Ikävää huomata että tällaista arvostelua esiintyy pelkästään ulkoisen olemuksen perusteella.

...voi yhdenkerran....

7. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Koeta kestää. Kevennysthreadissa on mun naama, voit arvostella mut sen perusteella, jos tahdot. :) Vaikka tunnet kyllä minut tätä kautta jo sen verran, että sinulla on kuvan ulkopuolinenkin käsitys.

8. Joo ja se on se jeesustelia maailmanparantaja ajattelija...:) Mut toisaalta mä yritän elää sen asian kanssa

9. kuvassa menee ikävästi koipia poikki, niin ihmisiltä kuin koiraltakin

10. Hyvä Nieppi, odottelinkin millon joku muukin katsoo kuvaa eikä pelkkää kuvaajan nimeä.

Onhan tilanne hauska mutta ei kyllä kanna kuvana kovinkaan pitkälle pelkästään sen avulla..

11. Kiitos kommenteista ja pahoittelut niille jotka piditte kuvasta ;)

et

12. No en mä nyt ihan sitä tarkoittanut, vaan sitä että olisi tullut huomautus katkenneista koivista paljon aikaisemmin jos kuvaaja olisi ollut joku muu...

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Minusta tämän kuvan kantava voima on tuo huumori. Katkeilevat jalat on sentään pätkitty oikeista paikoista, eikös se kerro pojille jotain?

14. Antaa poikasten kumarrella ja kyykätä ..Minä en siihen ryhdy

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Minä sanoin tuon vain niille, jotka marisee jalkojen katkomisesta eivätkä nää itse kuvaa.

16. No enstemmäiset jotka huomas muut vaan peesas....noh mulle eivan sama jos jonkun klabbit on katki kunhan ei oo omat