Vs: Tannerhuollot konkelossa No voihan vitalis ! Eihän tästä ole montaakaan viikkoa kun puhelimessa selvittelimme yhden rungon korjausta... Harmi, homma on tuolla toiminut silloin kun olen sattunut tarvitsemaan
Vs: Tannerhuollot konkelossa Tuolla on tiedote: Pikavippi 18v Netistä - Lainaa Nopeasti | Pikavippejä 18 vuotiaille nopeasti netistä. Voi kunpa joku asiantunteva huoltoliike ostaisi ainakin sellaiset varaosat, joita ei enää saa muualta. Ja toivottavasti kamerankorjaamistaito siirtyy myös seuraavalle sukupolvelle, kun edellinen siirtyy eläkkeelle.
Vs: Tannerhuollot konkelossa Ei niitä varaosia enää juuri kukaasn kaipaa, konkkaan mentiin, koska kameroita tuli pari kappaletta viikossa, ei sillä kukaan elä. Ja ainakin osa tavaroista menee SVY:n museoon Killinkoskelle.
Vs: Tannerhuollot konkelossa Niin, mutta mietin vaan, että jos jäljellejäävät huoltoliikkeet saisivat niitä hyödynnettyä. Kyllähän ne vielä pystyssä pysyvät, ja varmaan saavat nuo vähät Tannerhuoltojen asiakkaatkin.
Vs: Tannerhuollot konkelossa Ei Tannerilla todellisuudessa enää loppuvaiheessa korjattu, vaan työt teetettiin muilla. Ja suurin osa osista on tarpeettomia, koska niitä ei ole tarvittu 30 vuoteen. Olen itse heittänyt pois 93 Voigtländerin osia, koska monet tehtaat toimittivat aina myytyjen kameroiden määrän mukaan varaosa-annoksen, joka sitten vaan pantiin laatikoihin. Eikä osia aina harkittu, vaan tehdas toimitti oman harmintansa mukaan, joskus ihan mitä sattui, siltä se ainakin näytti.