/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Vuokralle halutaan tilaa studioksi yms

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana viikate, 3 Tammikuu 2008.

Olisi Turusta haussa tila josta voisi tehdä studion/löysäily kerhotilan.

Ei kauheasti vaatimuksia, täysin lukittava tila, vessa, korkeutta vähintään 3, fillarointimatkan päässä keskustasta plussaa.

Kaikkea voi tarjoa ja ehdottaa. Myös osuus mahdollisesti jo olemassa olevasta kimppatilasta kiinnostaa.

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Vs: Vuokralle halutaan tilaa studioksi yms

Heei, mua kiinnostais myöskin jos kimppasäätöjä oot miettinyt?

2. Vs: Vuokralle halutaan tilaa studioksi yms

Just sellaista. Paria tilaa olen käynyt katsomassa. Joissain on se ongelma että ei saa maalata tummaksi seiniä tms.

3. Vs: Vuokralle halutaan tilaa studioksi yms

Muakin kyllä innostaa jossain määrin tulla remmiin mukaan. Studiontapainen löytyy jo, mutta sijainti Turussa olisi huomattava mukavuustekijä!

Mitä seinien maalaamiseen tulee, kävisikö mustat verhot ympäri studiotilan? Kattoon vain ruuveilla kisko, ja leveää lavaverhoa (esim. valoa läpäisemätön, 3m leveä, 14e/jm) roikkumaan.

4. Vs: Vuokralle halutaan tilaa studioksi yms

Kankaat on aina huono ratkaisu pöly takia, mutta tietysti jos on ainoa vaihtoehto niin sekin vois olla ok.

4 Olisi jo kasassa kuluja jakamaan.

5. Vs: Vuokralle halutaan tilaa studioksi yms

Olisiko muita innostuneita?

Sen verran on pakko olla realisti että 4 alkaa olla sellainen määrä mikä vielä toimii, korkeintaan 6.

Mulla onkin teidän kummankin mailit niin torppaan tietoa tulemaan mitä mulla on tähänastisista tiloista. Samoin henkilöille joitten kanssa olen tästä jo aikaisemmin jutellut.