Tuolla myytävien palstalla yhden ketjun alla on käyty keslustelua ja on myös moitittu että juttelisivat muualla asiaansa kun siellä. Teki mieli ite kommentoida siihen vielä mutta en tohtinut enään sinne laittaa. Valvojat ei siirtänyt keskustelua muualle niin päätin avata oman ketjun asialle. Tässä on keskustelun alku. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,69055.0.html Tässä oma jatkoni: Siis nyt vasta mä taidan tajuta mistä tässä on kyse. Onko niin että huutonetissä on sääntö että huuto pitää olla myytävissä eikä sitä voi kesken sulkea tai ottaa pois? Jos näin on sehän on sen huutonetin ongelma eikä tämän paikan ongelma. Varmasti jos olisin jotakin ostamassa voisin samaan asiaan törmätä. Mutta mitä sitten? Ainahan myyjä voi kertoa ostajalle että kuule...nyt sattu niin että multa sattui putoamaan se kamera ja se meni ihan paskaksi. Joten ootko vielä halukas ostamaan sen? No jos ostaja sanoo, joo mä haluan sen. Voi parin päivän päästä pistää sähköpostiin että just kun olin viemässä sitä postiin tuli ryöstäjät ja vei sen, voikko kuvitella mustahuppuiset miehet ryösti sen paketin. Olen todella pahoillani. Mutta mulla olis myynnissä hyvä polaroidkamera, ostakko sen? Siinä on polaroidin salamakin mukana. Saat sen satasella... jos ei sitä ryöstetä....ja luulen että ei ne niitä ryöstä.
Vs: Keskustelua myytävistä tuotteista Huutokaupan sulkeminen sen ollessa kesken on törkeää huutajia kohtaan eli edustaa huonoa kauppatapaa. Sellaisesta myyjästä voi olla vähintään yhtä mieltä, jopa kahta. On hyvä, että tämä sivusto ei edistä, vaan kitkee huonoa kauppatapaa kameroiden myynnistä. Huonon vähentäminen on aina hyvästä. Ostajille koituvan haitan vähentäminen on aina hyvästä. Sivustomoraalille on hyväksi, että sen jäsenet eivät osallistu huonomoraaliseen kaupankäyntiin.
Vs: Keskustelua myytävistä tuotteista Mitäpä veikkaatte, sivustomoraalista jos puhutaan; onko parempi antaa moderaattoreiden hoitaa sivuston moraaliset ongelmat, vai sotkeentua itse jokaiseen mahdolliseen asiaan ja yleensä vielä viisastellen, vinoillen ja mahdollisimman töykeästi, näkemystään sen kummemmin perustellen?
Vs: Keskustelua myytävistä tuotteista No, hankala kysymys -sanotaanko ettei varmaan ollut pakko avautua, vai oliko? Moraalinen pakko?