Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Heidelberg

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana RDahl, 14 Huhtikuu 2008.

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Onko kukaan käynyt Heidelbergissa Saksassa? Löytyykö kamerakauppoja? Mitä kuvata? jne. jne.

2. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Vs: Heidelberg

Tämä on nyt jonkinlaista telepatiaa, päässäni on pitkin aamua soinut:
    "Ich hab' mein Herz in Heidelberg verloren, In einer lauen Sommernacht..."

Valitettavasti tuo reipas ralli onkin mulle ainut Heidelbergista tuttu asia. Mutta todella hämmästyin kun kesken hyräilyn tauluun pamahtaa kysymys Heidelbergista...

3. Vs: Heidelberg

Itselleni Heidelberg on tuttu koska moinen kylä on myös brandi- mammutti painokonevalmistajana.

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Hmm. Mistä tulikin mieleeni, että olikohan se niin että vaimon siskon mies oli käynyt tuolla Heidelbergissa, mietinkin että miksi nimi on jotenkin tuttu.

5. Vs: Heidelberg

Niiden tehtaat ovat nykyisin 15km etelään Heidelbergistä, Wiesloch nimisessä paikassa. Ihan pienen kaupungin kokoinen talo.

Sori vaan offarista. Heidelberg voisi olla valokuvausmielessä ihan kiinnostava kohde kyllä. 150 kilsaa hahnin kentältä.

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Ei hätiä mitiä Qui, juttelin just tuossa puhelimessa Vaimon siskon miehen kanssa, ei hän ollutkaan Heidelbergissa käynyt, mutta tiesi myös merkin. Näytti siellä Heidelbergissa olevan linnanraniot tai jotkin ja vanha kaupunki. Pitäsköhän se sittenkin ottaa Hasseli mukaan, sitten tarviis kyllä jalustankin. Täytyy miettiä vielä.

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Miksi välttämättä? Ei kyllä mun mielestä.

8. Vs: Heidelberg

Olympus xa mukaan ja pieni pöytästatiivi?

9. Vs: Heidelberg

Mä en ota Roomaan jalustaa, kun sitä ei kuitenkaan saa tuua sisään -ja ruumaan me ei laiteta mitään.

10. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

No nyt on Hasselikin mukana ja jalusta meni ruuman kautta.

11. Vs: Heidelberg

Oleknää jo Saksas?