Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Vuoden lehtikuvat 2008

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Frank, 7 Helmikuu 2009.

Vs: Vuoden lehtikuvat 2008

Dhatille onnea ja terkkuja.

Mä oon odottanu, milloin noi viralliset raadit huomaa sun omannäköises tyylis ja lopultakin ne tajusi. Kerrankin titteli meni oikeaan osoitteeseen.

1. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Onnea!

2. dhat

dhat

229
    0
    0

28 muuten mennyt paskaksi (jumii tarkennusskaalan ääripäihin), ja 35 alkanut vähä ulisemaan. Mitä paskaa sä oot mulle myyny? :D Pitänee pistää huoltoon, paljonkoha maksaa? Vuoden henkilökuva muuten sun ex 35mm sitten! Ja vesijumppa ja suviseurakuva on kuvattu sillä 28mm.

Kiitti vaan kaikille onnitteluista! Mukava että kelepaa.

3. Vs: Vuoden lehtikuvat 2008

1. Mikä on kuvan muokkaus aste ? (100% ?)
    2. Epäilen potkupallon kuulumista kuvaan... (lisätty objekti?)
    3. Onko kuvalla uutis arvoa ? (ei)
    4. Mitä Suomalainen tekee Irakissa ?

Ymmärtäisin jos kuvassa jenkki sotilas ampuisi ählämin aivot ilmaan ja pelasi niiden jäänteillä potkupalloa...

4. Vs: Vuoden lehtikuvat 2008

Sami oli siellä työharjoittelussa embedded kuvaajana, kuvaamassa niitä lavastettuja tilanteita mitä yhdysvaltain asevoimien pr-osasto oli tilannut. Mä kyllä epäilen, ettei niitä lapsia ole koskaan ollut olemassakaan. Pallo varmaan oli, näyttää vaan lisätyltä kun oli läiskästy kovalla salamalla suoraan päin, niin kuin muotia on. Vaan mistäpä sitä tietää, ei ainakaan tämä kuva kerro (heh, meinasin kirjoittaa kero)

Kiva oli kyllä, että oli vähän pienempien lehtien- ja freekuvaajia noinkin paljon loppupeleissä, vaikka se hesariykkössijakiintiö tulikin täytettyä.

Niin ja onnea vaan dhatille täältäkin o/