Graafinen tikku-ukko. Tuossa kasvissa riittää kuvattavaa kesät talvet. Eihän tämä nyt tajuntaa räjäytä, mutta en osaa mitään parannusehdotustakaan heittää. Pelkistetty.
no ei tietenkään, eikä ole tarkoituskaan. Jos katsokaas heti laittaisin jonkun mun 1. luokan kuvan ni loppuvuosi menisi laskusuhdanteisesti. Nyt alotan tällaisilla 3. luokan kuvilla ja pidän teitä jänskässä koko vuoden
Erittäin graafinen värikuva, jollaisen panisin mielelläni työhuoneeni seinälle. Talventörröttäjä - sellaisiksi näitä kasveja kutsutaan meillä päin - antaa tilaa mielikuvitukselle.
Niin ja mulla jäi hymiöt laittamatta. Mun pitäisi varmaan viljellä niitä enemmän kun on näin outo hjuumori ;D
Loisto oivallus tässä kulmonoituu vähän on paljon..hyvä kuvakulma ja veti hymyyn .PS mis jaska on luurannu...
Outoa, että minulle tuli mieleen oopperadiiva kesken kimeimmän soolonsa. Hauskoja tällaiset kuvat. Antaa tilaa päälle.
Kas kiitoksia kommenteista. Tätä olen pohtinut jonkin aikaa että onko tämä minkään arvoinen. Hyvä että sentään mielytti jooidenkin silmää. On ollut pikkaisen remonttihommia... 3 viikkoa noin 18 tuntia vuorokaudessa, joten ei ole paljoa harrastukset maistunut